جمعه 31 فروردين 1403 | Friday 19 April 2024

رئیس دانشگاه پیام نور استان بوشهر گفت: طی سال‌های اخیر دانشگاه پیام نور بوشهر رتبه‌های برتر کشور را کسب کرده است.

به گزارش دیارجنوب، محمدرضا بحرانی ظهر شنبه در مراسم گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه پیام نور بوشهر اظهار داشت: اعتراض دانشجویان در ۶۶ سال پیش در دانشگاه تهران نشان دهنده فعالیت و آگاهی سیاسی و اجتماعی دانشجویان است.
وی افزود: با توجه به شرایط نهضت دانشجویی در دهه‌های اخیر و در سال جاری و انتظاری که جامعه از دانشگاه چه در عرصه سیاسی و اجتماعی و فرهنگی و اقتصادی و مناسبات دنیای امروز دارد تصمیم گرفیتم که نشست صمیمی را با کسانی داشته باشیم که به نمایندگی از مردم در مجلس هستند.
بحرانی در خصوص ضرورت برگزاری چنین برنامه ای افزود: خیلی وقت‌ها این گفتگوها و اطلاع از فعالیت‌های پنهان کارساز است بنابراین سه محور بحث را انتخاب کردیم؛ قوانین و مقررات بازدارنده و تسهیل کننده در توسعه استان بوشهر،نقش نمایندگان مجلس در توسعه اجتماعی فرهنگی استان و تحلیل مسایل روز کشور و جهان.
رئیس دانشگاه پیام نور استان بوشهر در خصوص انتخاب این موضوعات گفت: توسعه سیاسی و اجتماعی بستر توسعه سایر زمینه‌ها است و اگر این همگرایی در همه زمینه‌ها وجود داشته باشد توسعه بهتری اتفاق خواهد افتاد.
وی به موفقیت‌های دانشگاه پیام نور در سال‌های گذشته اشاره کرد و گفت: دانشگاه پیام نور در سال‌های اخیر توانسته است موفقیت‌های ممتازی را در سطح کشور کسب کند از جمله موفقیت این دانشجویان در مسابقات هوافضا، رتبه‌های برتر آزمون وکلا و سایر موفقیت‌ها از دستاوردهای دانشجویان دانشگاه است.
مراسم بزگداشت روز دانشجو با حضور دو نماینده استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی به صورت میزگرد در دانشگاه پیام نور بوشهر برگزار شد./مهر

استان بوشهر

Template Design:Dima Group