چهارشنبه 5 ارديبهشت 1403 | Wednesday 24 April 2024

پیمایش مسیر منطقه چاه بَهلو - شهرستان دشتستان توسط کوهنوردان باشگاه شاهین دژ برازجان انجام گرفت.

به گزارش دیارجنوب، در راستای اجرای تقویم شش ماهه دوم سال ۹۸، باشگاه کوهنوردی شاهین دژ برازجان در تاریخ ۱۵ آذر ماه سال جاری موفق به پیمایش مسیر منطقه چاه بَهلو در شهرستان دشتستان شد.

kohnavardi chahbahloo 1

گزارش برنامه:
طبق هماهنگی های قبلی اعضای باشگاه ساعت ۵:۳۰ صبح روز جمعه مورخه ۹۸/۰۹/۱۵ روبروی پارک کوهنورد حضور بهم رسانده و با یک دستگاه مینی بوس از مسیر کارخانه آرد الزهرا برازجان به سمت دامنه کوه حرکت و پس از ۴۵ دقیقه به ابتدای محل پیمایش رسیدند.

kohnavardi chahbahloo 1
پس از آماده شدن تیم و کمی نرمش، ساعت ۶:۳۰ حرکت در یک ستون منظم آغاز شد. با گذشت یک ساعت و نیم از کوهپیمایی و پشت سر گذاشتن شیب های ابتدای مسیر با حرکتی آهسته و پیوسته، تیم جهت استراحت و صرف صبحانه توقف نموده و پس از تجدید قوا مجددا حرکت آغاز گردید. تیم در ادامه برنامه با گذشتن از کنار آب انبار موجود در مسیر که تا نیمه های آن آب وجود داشت و پس از ۳ ساعت کوهپیمایی، ساعت ۹:۳۰ به آب انبار چاه بهلو که خالی از آب بود رسیده و جهت استراحت در همان منطقه اُتراق نمودند. پس از کمی استراحت با جمع کردن نفرات یک کارگاه دانش افزایی در طبیعت زیبای منطقه چاه بهلو برگزار گردید که آقای محبی زحمت آموزش تقریباً کاملی راجع به باتوم را کشیدند و پس از آن با صرف ناهار و گرفتن عکس های یادگاری، ساعت ۱۳:۳۰ مسیر برگشت با همان نظم اولیه و از همان مسیر صعود در پیش گرفته شد و حدود ساعت ۱۶:۰۰ تیم به محل پارک مینی بوس و یک ساعت بعد به برازجان رسیده و برنامه ای دیگر از برنامه های باشگاه را با صحت و سلامت کلیه افراد به پایان رساندند.

نفرات شرکت کننده در برنامه:
مختار هادی نژاد(سرپرست باشگاه)، بهرام کمالیان(سرپرست برنامه)، رحیم قاسمیان پور(مسئول فنی-سرقدم)، غلامرضا مرادی(راهنما)، رضا قاسمیان پور(عقب دار)، امین کمالی(عکاس)، رضا ملکمی، محمد محبی، مختار نوذری، وحید حسینی، فتح الله نوذری، بهرام نوذری، سید محمد حسینی، حلیمه نوذری، اعظم اثنی عشری، مریم نوذری

kohnavardi chahbahloo 1kohnavardi chahbahloo 1kohnavardi chahbahloo 1kohnavardi chahbahloo 1kohnavardi chahbahloo 1kohnavardi chahbahloo 1kohnavardi chahbahloo 1kohnavardi chahbahloo 1kohnavardi chahbahloo 1kohnavardi chahbahloo 1kohnavardi chahbahloo 1

استان بوشهر

Template Design:Dima Group