پنجشنبه 9 فروردين 1403 | Thursday 28 March 2024

در ششمین روز از نام‌نویسی دوره یازدهم انتخابات مجلس شورای اسلامی شش نفر دیگر در حوزه دشتستان نام‌نویسی کردند که تعداد داوطلبان در دشتستان به 29 نفر تاکنون رسیده باشد.

به گزارش دیارجنوب بعد از گذشت پنج روز از نام‌نویسی داوطلبان مجلس شورای اسلامی در دوره یازدهم مجلس جمعاً با حضور 23 نفر در حوزه دشتستان- در روز ششم با نام‌نویسی شش نفر دیگر در این حوزه همراه بود.

در ابتدا محمد بارگاهی متولد ۱۰ مرداد 1356 اهل دشتستان و ساکن تهران برای دومین بار با مدرک دکترای علوم اقتصاد صبح جمعه با حضور در فرمانداری دشتستان، نسبت به نام‌ نویسی در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان دشتستان اقدام کرد.
سپس غلامرضا مختاری متولد 2 خرداد 1337 اهل و ساکن روستای دهقاید دشتستان با مدرک کارشناسی ارشد بعنوان کاندیدای طیف انقلابی و از جبهه اصول گرایان وارد عرصه انتخابات شد.

سپس محمدباقر سعادت نماینده کنونی شهرستان متولد ۲۹ فروردین ۱۳۳۴ اهل شهر شبانکاره دشتستان و ساکن تهران بوده و بعنوان کاندیدای اصلاح طلب بعنوان 26 مین کاندید دشتستان برای دومین بار نام نویسی کرد.

بعد از این سه نفر محمدمهدی فلاحی اهل شهر سعدآباد دشتستان و ساکن برازجان بعنوان کاندیدای مستقل با حضور در فرمانداری دشتستان وارد عرصه انتخابات شد.

همچنین جوانشیر کدخداپور متولد 1332 اهل شهر شبانکاره دشتستان و ساکن تهران به عنوان کاندیدای اصلاح طلب بعدازظهر روز ششم با حضور در فرمانداری دشتستان، نسبت به نام‌ نویسی در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان دشتستان اقدام کرد تا بعنوان بیست و هشتمین کاندید دشتستانی وارد عرصه انتخابات شده باشد.
و امام آخرین کاندید این روز سید حبیب الله بهرالعلوم اهل شهر دالکی دشتستان و ساکن جم بوده که به عنوان کاندیدای مستقل بعدازظهر جمعه روز ششم با حضور در فرمانداری دشتستان، نسبت به نام‌ نویسی در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان دشتستان اقدام کرد تا آخرین کاندید روز ششم و بیست و نهمین کاندید دشتستانی در این دوره قلمداد شود.

گفتنی است در روز اول نام‌نویسی در حوزه دشتستان حسن اسماعیلی –ابراهیم رضایی- محسن بنافی و محمدرضا دهقان فرد و در روز دوم سامان پور اکبری -فاطمه باصولی - مریم پاسالار و سلما پاپری و در روز سوم امان الله شبانکاره - علی اکبر کیانی و مصطفی مقیدی و در روز چهارم سید حسین جعفری- پیام برازجانی- یحیی جوکار - یران رزمجوی دوقزلو و عبدالرسول مرادی و در روز پنجم سلیمه رستمی- عبدالرسول حسینی - علی آذربان - ایرج مزارعی - علی احمدزاده- علی رحیمی و شخصی که نامی از وی فاش نشد در این حوزه نام‌نویسی کردند.

حوزه دشتستان همواره دارای بیشترین نامزد انتخاباتی مجلس شورای اسلامی در سطح استان بوشهر بوده که تا روز ششم با 29 داوطلب به نظر می‌رسد در این دوره هم افراد زیادی نام‌نویسی کنند.
بر اساس اعلام وزارت کشور ثبت‌نام کاندیداهای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از 10 آذرماه آغاز و تا 16 آذر به مدت یک هفته از 8 صبح تا 18 بعدازظهر ادامه دارد.

پایگاه خبری تحلیلی دیارجنوب آماده دریافت اطلاعات کاندیداهای محترم برای اعلام ثبت نام در عرصه انتخابات مجلس می باشد.

فعالین اجتماعی و علاقه مندان به موضوع انتخابات در منطقه خود ضمن رصد فعالیت کاندیداهای انتخابات مجلس یازدهم ، خبرها و تحرکات آنان را به این پایگاه خبری با شماره تماس 09179296576 اطلاع دهند.

اخبار مرتبط:

بیست و نهمین داوطلب دشتستان وارد عرصه انتخابات شد+ جزئیات

بیست و هشتمین داوطلب حوزه انتخابیه دشتستان ثبت نام کرد+جزئیات

بیست و هفتمین داوطلب دشتستانی ثبت نام کرد+ جزئیات

نماینده فعلی دشتستان هم پا به عرصه انتخابات گذاشت (جزئیات + عکس)

بیست و پنجمین داوطلب دشتستانی وارد عرصه انتخابات شد+ جزئیات

بیست و چهارمین داوطلب دشتستانی ثبت نام کرد+ جزئیات

تعداد داوطلبان مجلس در دشتستان به 23 نفر رسید + جزئیات

16 داوطلب در دشتستان به عرصه انتخابات ورود کردند+ جزئیات

تعداد داوطلبان در دشتستان به یازده نفر رسید+اسامی و جزئیات

تعداد داوطلبان در دشتستان به هشت نفر رسید+ اسامی و جزئیات

استان بوشهر

Template Design:Dima Group