جمعه 10 فروردين 1403 | Friday 29 March 2024

امام جمعه برازجان گفت : مشکلات مسکن مهر ، متاسفانه علی‌رغم پیگیری های مکرر لاینحل مانده است و کسی پاسخگوی مردم نیست.

به گزارش دیارجنوب، حجت‌الاسلام حسن مصلح امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر برازجان اظهار داشت: متاسفانه علی‌رغم پیگیری‌های مکرر توسط متقاضیان و صاحبان مسکن مهر و طرح آن در خطبه‌ها اما همچنان مشکلات مسکن مهر لاینحل مانده است و هیچ کس پاسخگوی مشکلات آن نیست.
امام جمعه برازجان با بیان اینکه نواقص و کمبودهای مسکن مهر به حال خود رها شده و فریاد و دادرسی صاحبان آن به جایی نمی‌رسد، افزود: از دستگاه‌های نظارتی بویژه قوه قضائیه و سازمان بازرسی تقاضا داریم به این امر ورود کرده و مشکلات حل را کنند.
وی با اشاره به اینکه وقایع 16 آذر سال 32 جانبازی جریان دانشجویی در برابر آمریکای جنایتکار بود، گفت: طی چهار دهه، انقلاب اسلامی با انواع دسیسه‌ها و توطئه‌ها آشنا شده است و روز ۱۶ آذرماه روز تجدید خاطرات ضداستکباری جنبش دانشجویی و طنین مجدد آوای دانشجویان ایرانی علیه نظام سلطه است که نه تنها از ایران بلکه از بسیاری ار کشورهای جهان به گوش می‌رسد.
خطیب جمعه برازجان عنوان کرد: تشکل‌ها و کانون‌های دانشجویی، مسؤولان و مدیران دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی باید روح و پیام ۱۶ آذرماه مبنی بر دست رد به نظام سلطه زدن را نگه دارند و از روح آن باید مراقبت کرد که مبادا کسانی از روی خطا و تحلیل غلط یا از روی عمد فضای ۱۶ آذر را به سمت سازش‌کاری و روی خوش به نظام سلطه نشان دادن بکشانند.
وی با بیان این‌که به لطف خدا در طول چهار دهه از انقلاب اسلامی شاهد فعال، بیدار، با نشاط بودن و آرمان‌گرایی جریان دانشجویی هستیم، اظهار کرد: این جریان و تشکل‌های دانشجویی در‌ جنگ نرم و سخت و عرصه‌های گوناگون حضور دارند و پای کار هستند.
مصلح به حضور جریان دانشجویی در عرصه‌هایی همچون اردوهای جهادی، مطالبه عدالت‌خواهی، آرمان‌گرایی، اعتکاف و فریاد خشم علیه آمریکا و انگلیس اشاره کرد و گفت: جریان دانشجویی در هر عرصه ارزشی در پیشگامی اقشار مختلف حضور دارد و ما برای این چنین دانشجویانی خدا را شاکریم و در همین مجال باز هم روز دانشجو را به همه عزیزان دانشجو تبریک می‌گوییم.
مصلح با اشاره به 19 آذرماه روز جهانی حقوق بشر و با بیان اینکه متاسفانه مجمع سازمان ملل قطعنامه‌های ضد حقوق بشری صادر می‌کند، ابراز داشت: سازمان ملل از حقوق بشر به عنوان یک ابزار برای آمریکا استفاده می‌کند؛ وضعیت وحشتناک زندانیان آمریکا یکی دیگر از این جنایات آمریکا است که در آن هیچ‌گونه حقوق بشری دیده نمی‌شود.
وی در ادامه به 19 آذرماه روز تشکیل شورای عالی انقلاب فرهنگی اشاره کرد و گفت: اهمیت فرهنگ بر کسی پوشیده نیست و از سوی دیگر همه می‌دانند مهمترین هدف دشمن تهاجم فرهنگی است.
خطیب جمعه برازجان خاطرنشان کرد: مهمترین هدف دشمن تسخیر مراکز فرهنگی است چراکه می‌خواهد مراکز فرهنگی را از جمله دانشگاه‌ها، آموزش و پرورش و ... را تسخیر کند.
وی افزود: امروز متاسفانه آمریکا فرهنگ غربی خود را بر تمام دنیا رواج داده‌ و تمام دنیا مبتلا به فرهنگ مبتذل غربی شده‌اند اما در مقابل این فرهنگ، فرهنگ دینی ما مظلوم واقع شده است.
مصلح گفت:‌ انتظار داریم که دولت عنایت بیشتر و توجه بیشتری به مسئله فرهنگ داشته باشد./فارس

استان بوشهر

Template Design:Dima Group