پنجشنبه 30 فروردين 1403 | Thursday 18 April 2024

استاندار بوشهر گفت: در سالی که دشمنان ۴۰ ساله انقلاب با شعار فشار حداکثری جنگ اقتصادی علیه ملت ایران را آغاز کرده‌اند، برگزاری انتخاباتی پرشور با حضور هرچه بیشتر مردم دشمنان نظام را ناامید می‌کند.

به گزارش دیارجنوب، عبدالکریم گراوند روز چهارشنبه در آئین افتتاح ستاد انتخابات استان بوشهر افزود: در این شرایط حساس در کنار همه گام‌هایی که برای رشد اقتصاد و رونق تولید برداشته می‌شود برگزاری انتخاباتی در تراز نظام جمهوری اسلامی با حضور مردم ثابت می‌کند، آنان پشتیبان نظام هستند.
وی تاکید کرد: در این ارتباط مجریان و ناظران امر انتخابات برای برگزاری انتخاباتی قانومند، سالم و پاک در دفاع از آرمان‌ها و دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی تلاش کنند.
گراوند ادامه داد: حضور پرشور مردم در عرصه انتخابات دوم اسفند فشار حداکثری دشمن را کاهش می‌دهد و گام بلندی از سوی مردم درمسیر دفاع از انقلاب و دستاوردهای آن است.
استاندار بوشهر گفت: انجام وظایف براساس مر قانون منافاتی با همدلی ندارد و در زمان حاضر فضای همدلی خوبی بر استان حاکم است و هیات‌های اجرایی و نظارت براساس وظیفه قانونی خود گام برمی‌دارند و نتیجه انتخابات هرچه باشد نظر مردم است و برای همه مهم و محترم است.
وی با تاکید بر رعایت قانون از سوی داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: براساس قانون یک هفته مانده به انتخابات زمان رسمی تبلیغات است و همه داوطلبان باید به این اصل احترام بگذارند و در زمان قانونی از این فرصت استفاده کنند.
استاندار بوشهر گفت: هیچ یک از داوطلبان حق ندارند از الان که در گام نخست قرار داریم از فضای مجازی برای معرفی و انجام تبلیغات استفاده کنند و درصورت هرگونه انجام تبلیغاتی ازسوی پلیس فتا پیگیری می‌شود.
وی ادامه داد: داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی باید قانونمندی را رعایت کنند زیرا مسیر توسعه و پیشرفت کشور توسط آنان ریل‌گذاری می‌شود و به‌طور یقین تخلف‌ها در احراز صلاحیت‌ها تاثیرگذار خواهد بود.
گراوند گفت: داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی رقابت را با تخریب همدیگر اشتباه نگیرند و در فضای سالم برنامه‌های خود را اعلام کنند و اجازه دهند مردم قضاوت کنند.
وی درباره ستاد انتخابات استان بوشهر گفت: با دستور وزیر کشور با توجه به تاریخ مشخص شده فرایند اجرای انتخابات آغاز و در همین ارتباط ستاد انتخابات در استان‌ها شکل گرفته‌است.
گراوند گفت: ستاد انتخابات وظیفه راهبری را برعهده دارد و مسئولیت اجرا برعهده فرمانداران مراکز حوزه انتخابیه است.
وی یادآور شد: در ذیل ستاد انتخابات کمیته‌های مختلفی از جمله امنیتی، اطلاع‌رسانی، برنامه‌ریزی، حقوقی و پشتیبانی برای برگزاری مطلوب و هرچه بهتر انتخابات تشکیل شده‌است.
استاندار بوشهر یادآور شد: با همدلی خوبی که بین ستاد انتخابات، هیات‌های اجرایی و نظارت وجود دارد استان الگوی خوبی از تعامل، همدلی و همراهی به شمار می‌رود./ایرنا

استان بوشهر

Template Design:Dima Group