سه شنبه 29 اسفند 1402 | Tuesday 19 March 2024

پسر نانوا که در دعوا بر سر یک دختر دوستش را کشته بود در دادگاه محاکمه شد.

روزنامه خراسان: پسر نانوا که در دعوا بر سر یک دختر دوستش را کشته بود در دادگاه محاکمه شد.

در ابتدای جلسه رسیدگی به این پرونده که دیروز در شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی قربانزاده و با حضور یک قاضی مستشار برگزار شد ابتدا نماینده دادستان کیفرخواست را خواند و گفت: محمود ۲۲ ساله که نانواست متهم است یک سال قبل در درگیری با دوست ۲۰ ساله اش به نام پیمان وی را با ضربه‌های چاقو کشته است.

اکنون با توجه به مدارک موجود در پرونده برای وی اشد مجازات می‌خواهم. سپس پدر و مادر پیمان در جایگاه ویژه ایستادند و برای محمود حکم قصاص خواستند. پدر قربانی گفت: پسرم آن روز از خانه بیرون رفت و چند دقیقه بعد صدای فریاد‌های او را شنیدیم.

ما بلافاصله از خانه بیرون رفتیم و محمود را دیدیم که از نانوایی بیرون آمد و با چاقو به پسرم حمله کرد. او مقابل چشمان ما چند ضربه به سینه پیمان زدو ما بلافاصله او را به بیمارستان رساندیم، اما کار از کار گذشته بود و پیمان جان سپرد. وی ادامه داد: محمود در بازجویی‌های اولیه به پلیس گفته بود، چون پیمان به دختر مورد علاقه او شماره تلفن داده است، با پسرم درگیر شده و او را کشته است.

حالا می‌خواهم تا حقیقت را بگوید. سپس محمود در جایگاه ویژه ایستاد و قتل را گردن گرفت. وی گفت: قبول دارم با پیمان درگیر شدم و با چاقو او را زدم، اما من آن روز گیج بودم و چیز زیادی از ماجرا به یاد ندارم. من حتی نمی‌دانم چند ضربه به پیمان زدم، اما پشیمانم و از پدر و مادر او طلب بخشش دارم.

قاضی پرسید: قبلا گفته بودی، چون پیمان به دختر مورد علاقه ات شماره تلفن داده بود با او درگیر شدی و او را کشتی. حالا چه می‌گویی؟ متهم پاسخ داد: نه. درگیری ما به خاطر هیچ دختری نبود. او به من فحش داد و من به خاطر فحاشی او را با چاقو زدم. در پایان جلسه، قضات وارد شور شدند تا رای صادر کنند.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group