سه شنبه 29 اسفند 1402 | Tuesday 19 March 2024

خواهر کریستیانو رونالدو واکنش تندی به شوخی فیرجیل فان دایک با برادر او داشت.

لیونل مسی دوشنبه شب در پاریس به عنوان برنده توپ طلای ۲۰۱۹ معرفی شد. مهاجم بارسلونا با پشت سر گذاشتن بازیکنانی همچون فیرجیل فان‌دایک، محمد صلاح و کریستیانو رونالدو برای ششمین بار این جایزه را کسب کرد. البته رونالدو در این مراسم غایب بود که به نظر می‌رسید او می‌دانست برنده این جایزه نمی‌شود و برای همین در آن حضور نداشت.

فان‌دایک در مراسم فرش قرمز این جایزه صحبت کوتاهی با خبرنگاران داشت. خبرنگاری از او پرسید رونالدو در این مراسم حضور ندارد و یکی از رقیبان او کم شد در این بین مدافع لیورپول با خنده پاسخ داد: اصلا او رقیبی بود؟

او همچنین اعلام کرد از اینکه در بین نامزدها حضور دارد برای او افتخار بزرگی است و حتی اگر مسی برنده توپ طلا شود ناراحت نمی‌شود.

کاتیا خواهر کریستیانو رونالدو به این صحبت واکنش نشان داد و در شبکه اجتماعی خود نوشت: فکر کنم بعضی‌ها کاملا ناامید زندگی می‌کنند!!! غیر واقع‌بینانه و چنین فروتنانه. مشخص بود که رونالدو برنده این جایزه نمی‌شود. اگر چه او عناوین تیمی زیادی را برده است و خواهیم دید حقیقت فوتبال چگونه خواهد بود. فیرجیل عزیز راهی که تو وارد آن شدی را رونالدو سال‌ها پیموده است و هزاران بار در آن بوده. می‌بینی! رونالدو در کشوری که الان بازی می‌کنی و هنوز هیچ جامی به دست نیاوردی سه بار قهرمان لیگ شده است. او همچنین بهترین بازیکن و گلزن در آن لیگ بوده است که تو در آن بازی می‌کنی.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group