جمعه 7 ارديبهشت 1403 | Friday 26 April 2024

مدیرکل بیمه سلامت استان بوشهر گفت: پرداخت مطالبات موسسات طرف قرارداد بیمه سلامت استان بوشهر را به عنوان یک اولویت در دستور کار داریم.

به گزارش دیارجنوب، پرویز رمضانی صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای پرداخت مطالبات موسسات طرف قرارداد بیمه سلامت استان بوشهر تلاش‌های گسترده‌ای داشته‌ایم.
وی اضافه کرد: بیمه سلامت تلاش دارد تا در راستای ارتقای سطح کیفی خدمات ارائه شده به بیمه شدگان، زمینه رضایت‌مندی موسسات و مراکز تشخیصی درمانی طرف قرارداد را فراهم سازد و در این راستا پرداخت به‌موقع مطالبات نقش مهمی خواهد داشت.
رمضانی خاطرنشان کرد: از ابتدای سال جاری تا کنون ۷۶۰ میلیارد ریال از مطالبات موسسات طرف قرارداد پرداخت شده است که ۶۳۰ میلیارد ریال آن مربوط به مطالبات موسسات دولتی است که تا مرداد ماه مطالبات این مؤسسات پرداخت و تسویه شده است.
مدیرکل بیمه سلامت استان بوشهر با اشاره به پرداخت ۱۳۰ میلیارد ریال از مطالبات موسسات طرف قرارداد بیمه سلامت استان بوشهر افزود: از این میزان ۶۳ میلیارد ریال مربوط به خدمات سطح یک و پزشکان خانواده است.
وی در خصوص مطالبات موسسات تشخیصی درمانی بخش خصوصی طرف قرارداد استان نیز گفت: مطالبات سال جاری بخش خصوصی نیز تا شهریورماه پرداخت شده است./مهر

استان بوشهر

Template Design:Dima Group