شنبه 1 ارديبهشت 1403 | Saturday 20 April 2024

رئیس گروه مشارکت و هماهنگی در ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان کشورگفت: امیدواریم با حمایت وزارت ورزش و جوانان شاهد معرفی و ثبت ملی دو "رعد" باشیم.

به گزارش دیارجنوب، آذین ساکی بعدازظهر امروز در دیدار با مدیر تربیت بدنی دانشگاه پیام‌نور بوشهر با تقدیر از کمک‌های مادی و معنوی این دانشگاه به توسعه زیرساخت‌های ورزشی در استان بوشهر، اظهار داشت: از طرح دو «رعد» استقبال می‌کنیم و انتظار داریم قهرمانان و ملی‌پوشان تیم‌های ملی نیز در این رویداد بزرگ کشوری شرکت کنند.
رئیس گروه مشارکت و هماهنگی در ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان کشور در رابطه با رویداد بزرگ دو "رعد" که در اسفندماه سال جاری به میزبانی دانشگاه پیام‌نور استان بوشهر برگزار می‌شود، بیان داشت: نیاز است که برگزاری این رویداد را از پایه محکم کنیم و یک پروپوزال قوی و عامه‌پسند از تربیت‌بدنی دانشگاه پیام‌نور استان بوشهر ارائه شود تا با تعامل وزارت ورزش و جوانان، شاهد رشد و شکوفایی و معرفی بهتر این طرح بزرگ فرهنگی و ورزشی در سطح کشور و جهان باشیم.
وی از نگاه ویژه دستگاه ورزش و جوانان به این رویداد بزرگ کشوری خبر داد و خاطرنشان کرد: این رویداد از بهترین و بزرگترین طرح‌های ورزشی در کشور خواهد بود و امیدواریم با حمایت وزارت ورزش و جوانان شاهد معرفی و ثبت ملی آن باشیم.
ساکی خواستار حمایت مادی و معنوی سایر دستگاه‌های استان بوشهر و سراسر کشور در برگزاری باشکوه دو "رعد" به میزبانی دانشگاه پیام‌نور بوشهر شد.
عضو کمیته فنی دانشگاه پیام‌نور کشور و مدیر تربیت‌بدنی دانشگاه پیام‌نور استان بوشهر از حمایت و پیگیری‌های وزارت ورزش و جوانان در برگزاری دو "رعد" تقدیر کرد و گفت : از ظرفیت بالقوه سردار شهید رئیسعلی دلواری قهرمان ملی و مبارزه با استعمار انگلیس برای معرفی و ثبت جهانی این ورزش با حمایت وزارت ورزش وجوانان و فدراسیون دوومیدانی کشور تلاش خواهیم کرد.
سید عادل میری عنوان کرد: مسؤولیت برگزاری رویدادهای ورزشی و بسترسازی و فرهنگ‌سازی میان جوانان و علاقه‌مندان به ورزش در سراسر کشور بر عهده وزارت ورزش و جوانان است و حضور و حمایت این وزارتخانه از برگزاری مسابقه دو "رعد" که مزین به نام شهید رئیسعلی دلواری قهرمان ملی استان بوشهر است، می‌تواند در آینده باعث رشد و شکوفایی ورزش و شناسایی استعدادها و نخبگان ورزشی رشته مدال‌آور دوومیدانی در سطح کشور و جهانی باشد./فارس

استان بوشهر

Template Design:Dima Group