جمعه 10 فروردين 1403 | Friday 29 March 2024

انتخاب دبیر سیزدهمین جشن بزرگ منتقدان و نویسندگان، نقد «مسخره باز» در فرهنگسرای ارسباران، پایان فیلمبرداری «خروج» در قم و تدوین «شاه ماهی» توسط سجادی اهم اخبار امروز سینما است.

ایرنا: انتخاب دبیر سیزدهمین جشن بزرگ منتقدان و نویسندگان، نقد «مسخره باز» در فرهنگسرای ارسباران، پایان فیلمبرداری «خروج» در قم و تدوین «شاه ماهی» توسط سجادی اهم اخبار امروز سینما است.

جعفر گودرزی عضو هیات مدیره انجمن صنفی منتقدان و نویسندگان آثار سینمایی ایران به عنوان دبیر سیزدهمین جشن بزرگ منتقدان و نویسندگان سینمایی انتخاب شد.

با تصمیم هیات مدیره انجمن صنفی منتقدان و نویسندگان آثار سینمایی، جعفر گودرزی برای سومین سال پیاپی به عنوان دبیر این جشن انتخاب و معرفی شد.

این اولین جشن منتقدان است که پس از تأسیس انجمن صنفی منتقدان و نویسندگان آثار سینمایی برگزار می‌شود و طی آن، آکادمی داوری انجمن، برگزیدگان خود در سی و هفتمین جشنواره ملی فیلم فجر و جشنواره جهانی فجر را معرفی می‌کند.

جعفر گودرزی از مدیران سینما و جشنواره های سینمایی و از پیشکسوتان حوزه رسانه و نقد است که سابقه دبیری و نایب رییسی انجمن را در دوره های مختلف در کارنامه خود دارد. وی سال‌ها مدیریت تولید و مجری طرح بسیاری از پروژه‌های سینمایی را به عهده داشته است و در کارنامه مسئولیت‌های اجرایی‌اش، مدیریت روابط عمومی و اجرایی بنیاد سینمایی فارابی از سال ٨٩ تا ٩٢ دیده می‌شود. گودرزی مدیر روابط عمومی بیست و نهمین جشنواره فیلم فجر و مدیر روابط عمومی و اجرایی جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان از دوره بیست و چهارم تا بیست و هفتم هم بوده است.

محمدعلی سجادی تدوینگر شاه ماهی شد

محمدعلی سجادی از کارگردان‌های سینما، تدوین فیلم سینمایی شاه ماهی را انجام می دهد. مراحل فنی این فیلم با هدف حضور در جشنواره فیلم فجر ادامه دارد و تدوین آن را محمدعلی سجادی که از کارگردان های سینماست، پیش می برد.

در شاه ماهی رومینا پهلوان، میثم مرادی، الهه موسوی، مانی عمران پور، محمد صادق یزدانی، باحضور، همایون ارشادی و فریبا کوثری نقش آفرینی می کنند.

در خلاصه قصه این فیلم آمده؛ شاه ماهی داستان تلاش برای رسیدن به آرزوهاست.

مسخره باز در فرهنگسرای ارسباران اکران و نقد می شود

فیلم سینمایی مسخره باز به کارگردانی همایون غنی زاده یکشنبه ۱۰ آذر ماه ۱۳۹۸ ساعت ۱۸ در فرهنگسرای ارسباران اکران، نقد و بررسی می‌شود.

مسخره‌باز داستان جوانی به نام دانش با بازی صابر ابر شیفته بازیگری است که در یک سلمانی به همراه شاپور با بازی بابک حمیدیان کار می‌کند و شب‌ها بعد از اتمام کار به تمرین بازیگری می‌پردازد. صاحب‌کار او کاظم خان بازی علی نصیریان که فردی معتقد به اصول اخلاقی است سر ماجرایی با سرهنگ کیانی با بازی رضا کیانیان از قدیم‌الایام مشکل دارد.

مسخره باز حضوری موفق در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر داشت و ۴ سیمرغ بلورین بهترین فیلم اول، بهترین بازیگر نقش مکمل مرد، بهترین فیلم هنر و تجربه و بهترین جلوه های ویژه بصری را دریافت کرد.

امیر پوریا منتقد و کورش جاهد کارشناس سینما مهمانان پانصد و سی امین نشست باشگاه فیلم تهران هستند.‌

فیلمبرداری خروج تمام شد

فیلمبرداری فیلم سینمایی خروج با اضافه شدن کامبیز دیرباز در روزهای پایانی به کار خود پایان داد.

تازه‌ترین محصول مرکز فیلم و سریال اوج به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا پس از حدود سه ماه تصویرداری در شهرهای گچساران و قم به پایان رسید.

خروج بیستمین فیلم ابراهیم حاتمی کیا در مقام کارگردان در سینمای ایران است.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group