سه شنبه 29 اسفند 1402 | Tuesday 19 March 2024

سپاهان امروز در حالی در جنگ بزرگ هفته به مصاف استقلال می رود که به نسبت بازی با پیکان در جام حذفی تغییراتی در چند پست خواهد داشت.

به گزارش "ورزش سه"، امیر قلعه نویی یک بار دیگر رویارویی حساسی با تیم سابق خود در نصف جهان خواهد داشت، دوئلی که می تواند سرنوشت قهرمان نیم فصل را در تقابل تیم های دوم و سوم جدول مشخص کند. از همین رو ژنرال که شاگردانش با وجود برتری مقابل پیکان و صعود به جمع هشت تیم برتر حذفی نتوانستند انتظارات او را برآورده کنند، امروز تغییراتی در ترکیب خود خواهد داشت.

پیام نیازمند همچنان انتخاب اصلی برای حراست از چارچوب دروازه خواهد بود، گلری که سوای از تمام حساسیت های حاکم بر بازی جدال حیثیتی نیز با اصلی ترین رقیبش برای رسیدن به تیم ملی در سوی مقابل یعنی سیدحسین حسینی نیز دارد.

در خط دفاع زوج ولسیانی- پورقاز به قدری فوق العاده کار کردند که امروز امید اصلی امیر برای داشتن دژی مستحکم برابر تهاجمی ترین تیم لیگ باشند. این دو مدافع که به هماهنگی خوبی رسیدند امروز قطعا دقایق دشواری مقابل مهاجمان استقلال خواهند داشت.

مرتضی منصوری هم پس از مصدومیت دربازی مقابل پیکان با نظر پزشکان این تیم در دیدار امروز مقابل استقلال غایب خواهد بود تا محمدرضا مهدی‌زاده در پست دفاع راست برای سپاهان به میدان برود. در پست دفاع چپ سعید آقایی حضور دارد که این روزها نمایش خوبی برای اصفهانی ها ارائه می دهد.

مهدی کیانی کاپیتان و مرد کلیدی میانه میدان امیر در مصاف با استقلال خواهد بود. جنگندگی و تعصب کیانی قطعا امروز به کار میزبان در مصاف با هافبک های رقیب تهرانی خواهد آمد. جلوی کاپیتان، سرمربی سپاهانی ها از دو استقلالی سابق و انگیزه های بالایی که دارند بهره خواهد برد.

امید نورافکن که فصل پیش برای استقلال بازی می کرد در نقش هافبک چپ و سجاد شهباززاده ستاره شماره 10 سابق آبی ها نیز امروز هافبک سمت راست سپاهان خواهند بود تا تقابل دیدنی با تیم سابق خود داشته باشند.

در مثلث تهاجمی سپاهان برای بازی بزرگ امروز محمدرضا حسینی خرید پر سرو صدای تابستان در کنار محمد محبی پدیده جوان این فصل بازی خواهند کرد تا پشت سر کی روش استنلی گلزن برزیلی در تلاش برای باز کردن دروازه استقلال باشند.

با این تفاسیر ترکیب احتمالی سپاهان در مصاف با استقلال آن هم با چیدمان 3-3-4 این نفرات حضور خواهند داشت؛

"پیام نیازمند؛ گئورگی ولسیانی، عزت پورقاز، محمدرضا مهدی‌زاده، سعید آقایی؛ مهدی کیانی، سجاد شهباززاده، امید نورافکن؛ محمدرضا

استان بوشهر

Template Design:Dima Group