جمعه 10 فروردين 1403 | Friday 29 March 2024

بازیگر سریال «پاورچین» گفت: مهران مدیری مسیر خود را عوض کرده است، این روزها بیشتر به بازیگری می‌پردازد و نوع برنامه‌های تولیدی وی نیز همچون گذشته نیست، البته سریال هیولا را ساخت اما از تیم همیشگی خود استفاده نکرد.

ساعد هدایتی بازیگر سینما و تلویزیون در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، پیرامون آخرین فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری گفت: به تازگی بازی در فیلم سینمایی «قلعه» به کارگردانی «مسعود ژاله‌گویان» را به اتمام رسیده‌ام، این فیلم در حال سپری کردن آخرین مراحل فنی پس از تولید بوده و خودش برای اکران آماده می‌کند.

وی درباره نقش خود در فیلم سینمایی «قلعه» اضافه کرد: این فیلم در ژانر کمدی اجتماعی ساخته شده و من در آن نقش یک مباشر را بازی می‌کنم، در این فیلم نقش مقابلم را نعیمه نظام دوست ایفا می‌کند، این نقش شاید چالش خاصی نباشد اما در کارنامه کاری من تجربه خوبی است.

بازیگر سریال «نقطه چین» در همین راستا ادامه داد: علاوه بر فیلم سینمایی «قلعه»، در فیلم سینمایی «پیشی میشی» به کارگردانی حسین قناعت نیز بازی داشته‌ام، این فیلم به تهیه کنندگی احمد احمدی در ژانر کودک و نوجوان ساخته شده و برای اکران آماده می‌شود.

وی درباره دلیل کم کاری اخیر خود در عرصه بازیگری تاکید کرد: اکثریت افراد مرا می‌بینند و می‌گویند چرا کم کار شده‌ای، واقعیت من کم‌کار نیستم، به تازگی در دو فیلم سینمایی و همچنین یک سریال تلویزیونی بازی کرده‌ام و از نظر خودم برای یک بازیگر آمار بدی نیست.

بازیگر سریال «شب‌های برره» در همین رابطه اذعان کرد: از نظر من دلیل اینکه مردم فکر می‌کنند من کم کار شده‌ام، نداشتن همکاری‌ام با مهران مدیری است، زمانی با مدیری سریال‌های زیادی کار کردم و همین باعث شد در اکثر مواقع هر شب روی آنتن تلویزیون باشم، مردم عادت کردند که همیشه مرا ببینند و حالا که با مهران مدیری کار نمی‌کنم تصورشان بر کم کاری من است.

وی همکاری با مهران مدیری را اتفاقی بزرگ در سابقه کاری خود دانست و اظهار کرد: مدیری همیشه به دنبال ساخت سریال بلند همچون شب‌های برره و نقطه چین است، چندین بار هم تا پیش تولید اثر پیش رفته اما به دلایلی هیچ وقت این امکان حاصل نشده است.

زمان ساخت سریال‌های مثل «شب‌های برره» گذشته است/مهران مدیری بیشتر به بازیگری فکر می‌کند///////////////////دوشنبه

این بازیگر سینما و تلویزیون ادامه داد: مهران مدیری مسیر خود را عوض کرده است، این روزها بیشتر به بازیگری می‌پردازد و نوع برنامه‌های تولیدی وی نیز همچون گذشته نیست، البته سریال هیولا را ساخت ولی از تیم همیشگی خود استفاده نکرد.

وی با اشاره به ساخت آثاری همچون «شب‌های برره» و «نقطه چین» افزود: واقعیت شاید در زمان خود این سریال‌ها مخاطبان بسیاری داشتند اما دیگر تاریخ مصرف ساخت چنین آثاری گذشته و مخاطب شاید آنها را دوست نداشته باشد، هرچند شاید هنوز تکرار آنها را تماشا کنند اما برای سریالی که امروز ساخته می‌شود باید سراغ ایده‌ای تازه رفت.

هدایتی با اشاره علاقه خود برای ایفای نقش‌های جدی خاطرنشان کرد: به عنوان بازیگری که بیشتر به خاطر بازی در آثار کمدی شناخته شده به شدت دوست دارم بازی در آثار جدی را تجربه کنم، ایفای نقش کاملاً جدی همواره چالش من بوده است، البته چند بار این تجربه را داشته‌ام اما همچنان دوست دارم نقشی متفاوت و جدی را بازی کنم.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group