سه شنبه 29 اسفند 1402 | Tuesday 19 March 2024

مرد جوان که مستأجر خانه برادرزنش بود وقتی فهمید او می‌خواهد خانه‌اش را بفروشد با چاقو به سراغش رفت و وی را به قتل رساند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایران، این جنایت ساعت 13ظهر یکشنبه 26 آبان امسال به کلانتری مهرشهرکرج اطلاع داده شد.

بلافاصله تیم ویژه‌ای از کارآگاهان جنایی در محل جنایت که یک ساختمان نیمه کاره بود حضور یافتند؛ در نخستین تحقیقات مشخص شد که مقتول از ناحیه پهلو بشدت زخمی شده و جان باخته است. بدین ترتیب تحقیقات پلیس برای دستگیری عامل جنایت شروع شد.

در تحقیقات میدانی مشخص شد، عامل قتل فردی به‌ نام مسعود 32 ساله و داماد خانواده بوده که برادرزنش حمید 42 ساله را با چاقو به قتل رسانده و از صحنه جنایت متواری شده است. مسعود خیلی زود دستگیر شد، او در بازجویی به کارآگاهان جنایی پلیس آگاهی گفت: من و همسرم در خانه برادرزنم مستأجر بودیم.

روز حادثه از محل کار به‌ خانه آمده بودم که همسرم را درحال گریه دیدم وقتی از او علتش را پرسیدم گفت: امروز برادرم به اینجا آمد و گفت که می‌خواهد خانه‌اش را بفروشد و ما باید خانه را تخلیه کنیم. همان موقع به برادرزنم زنگ زدم و بعد به محل کارش رفتم. او در کار ساختمان‌سازی بود و وضع مالی خوبی داشت اما به‌خاطر اینکه از همان 13 سال پیش که دامادشان شدم با من خوب نبود می‌خواست این کار را بکند. قبل از رفتن چاقوی آشپزخانه را برداشتم وپشت کمرم پنهان کردم وقتی آنجا رسیدم باهم درگیر شدیم، او با یک چوب دستی به من حمله کرد. من هم چاقو را درآوردم و ضربه‌ای به پهلوی او زدم همه کارگران ساختمان شاهد درگیری ما بودند.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group