سه شنبه 29 اسفند 1402 | Tuesday 19 March 2024

زن رمال که به بهانه بخت‌گشایی طلا‌های مردم را می‌دزدید از سوی پلیس دستگیر شد.

روزنامه ایران: زن رمال که به بهانه بخت‌گشایی طلا‌های مردم را می‌دزدید از سوی پلیس دستگیر شد.

یکم خرداد سال‌جاری فردی با مراجعه به کلانتری شهرک ولیعصرگفت: زن میانسالی با مراجعه به مغازه من سراغ یکی از همسایه‌ها را گرفت و وقتی من علت حضورش را پرسیدم گفت: رمال است و برای بخت‌گشایی آمده است. من هم کنجکاو شدم تا نحوه کارش را ببینم و از او خواستم به خانه ما نیز بیاید.

او هم پذیرفت و آمد در حالی که مشغول کار بود ناگهان صدایی شنیدیم که او گفت: اجنه آمده‌اند و برای بخت‌گشایی طلا می‌خواهند. اگر طلا در خانه داری بیاور. من هم که باورم شده بود چند قطعه طلا برایش آوردم، اما او پس از اتمام کار طلا‌ها را سرقت کرد.

با ثبت شکایت اولیه در کلانتری پرونده برای رسیدگی تخصصی در اختیار کارآگاهان پایگاه پنجم پلیس آگاهی قرار گرفت. سرهنگ کارآگاه دولتخواه- رئیس پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ - گفت: دو نفر دیگر نیز با مراجعه به پایگاه پنجم شکایت‌های مشابهی را مطرح کردند و دستگیری زن کلاهبردار در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت. در ادامه متهم زنی ۴۸ ساله و سابقه‌دار ساکن یکی از شهرستان‌های شمال غربی است.

در ادامه تحقیقات محل سکونت وی شناسایی و متهم به همراه همسرش در روز شنبه دوم آذر دستگیر و به تهران منتقل شد. وی در بازجویی‌ها به ۳۰۰ میلیون تومان سرقت طلا از افراد ساده‌لوح اعتراف کرد و با دستور بازپرس شعبه ۳ دادسرای ناحیه ۱۸ تهران در اختیار پایگاه پنجم پلیس آگاهی پایتخت قرار گرفت.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group