جمعه 10 فروردين 1403 | Friday 29 March 2024

فرمانده انتظامی استان مازندران از شناسایی و دستگیری پنج نفر از عوامل اغتشاش در پایتخت طی عملیات مشترک پلیس امنیت عمومی شهرستان بابلسر و تهران بزرگ خبر داد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، سردار سید محمود میرفیضی با اعلام این خبر، گفت: درپی کسب خبری مبنی بر فرار و مخفی شدن پنج عامل اغتشاشات اخیر تهران در استان مازندران و شهرستان بابلسر، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی از شناسایی مخفیگاه متهمان و دستگیری این افراد با هماهنگی قضائی در عملیات مشترک پلیس امنیت عمومی بابلسر و تهران بزرگ خبر داد و گفت:‌ در این عملیات پنج متهم به اغتشاشات که اقدام به آتش زدن بانک‌ها و فروشگاه‌ها در منطقه تهرانپارس کرده بودند در مخفیگاه‌شان دستگیر شدند و در بازرسی از منزل مسکونی و محل اختفای آنان مقادیری مشروبات الکلی دست ساز نیز کشف شد.

براساس اعلام پایگاه اطلاع رسانی پلیس، میرفیضی از تشکیل پرونده برای متهمان و تحویل آنان به مرجع قضائی خبر داد و گفت: رسیدگی به اتهامات این افراد در دست بررسی بیشتر پلیس امنیت عمومی قرار دارد.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group