چهارشنبه 5 ارديبهشت 1403 | Wednesday 24 April 2024

رئیس شورای اسلامی شهر برازجان گفت: نقش بسیجیان سراسر کشور در پیشرفت و پیشبرد انقلاب اسلامی همه مردم مبین و آشکار است.

به گزارش دیارجنوب، مهراب بنافی در سخنرانی پیش از خطبه‌های این هفته برازجان ضمن گرامیداشت یاد شهدای انقلاب اسلامی و هفته بسیج اظهار داشت: بسیجیان در هشت سال دفاع مقدس در همه صحنه ها نقش بسزایی را ایفا کرده اند.
رئیس شورای اسلامی شهر برازجان افزود: نقش بسیجیان در سازندگی کشور بعد از جنگ تحمیلی با یک بررسی میدانی به‌خوبی نمایان و مشخص است.
وی با اشاره به تلاش و خدمت بسیجیان در مناطق محروم ابراز داشت: در اتفاقات غیرمترقبه در کشور نظیر سیل خوزستان و زلزله در شهرهای کشور بسیجیان با همراهی و همکاری خود توانستند کمک بسزایی به مردم کشور ایفا کنند.
مهراب بنافی خاطرنشان کرد: بسیجیان مخلص انقلابی بدون هیچ چِشمداشت، توقع و امتیازی در تمامی میدان‌ها حاضر بودند.
وی بابیان اینکه یکی از وظایف بسیجیان تداوم ارزش‌های اسلامی است، گفت: در این چند روز اخیر بعضی از افراد در پی افزایش قیمت بنزین از این فرصت استفاده کرده و به اموال عمومی آسیب می‌رسانند.
رئیس شورای اسلامی شهر برازجان تصریح کرد: افرادی که در این چند روز اخیر به قیمت بنزین اعتراض داشتند نباید به اموال عمومی آسیب می‌زدند و حتی به نیروهای بسیج و انتظامی شلیک کنند، بدونِ شک این افراد از منافقین بوده‌اند.
وی در پایان اعلام کرد: افزایش قیمت بنزین به همه مردم ربط داشته و نباید آرامش مردم به هم بخورد و اجازه نخواهیم داد افرادی به بهانه گران شدن بنزین امنیت مردم را به مخاطره بیندازند.

namaz hafte basij 1namaz hafte basij 1namaz hafte basij 1namaz hafte basij 1namaz hafte basij 1namaz hafte basij 1namaz hafte basij 1namaz hafte basij 1namaz hafte basij 1namaz hafte basij 1namaz hafte basij 1namaz hafte basij 1namaz hafte basij 1namaz hafte basij 1namaz hafte basij 1namaz hafte basij 1namaz hafte basij 1namaz hafte basij 1namaz hafte basij 1namaz hafte basij 1

استان بوشهر

Template Design:Dima Group