پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403 | Thursday 25 April 2024

فرماندار شهرستان کنگان گفت: اجازه گران شدن کالاها داده نشود و بازاریان و رانندگان سرویس‌های مدارس و تاکسی‌ها انصاف را رعایت کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان‌ کنگان، سیدعلی پاک‌نژاد بعدازظهر امروز در نشست شورای اداری شهرستان با تبریک هفته بسیج و با اشاره به جمله امام راحل خمینی(ره)، اظهار داشت: بسیج لشکر مخلص خدا است و بسیج یعنی همه و مربوط به تمامی اقشار جامعه است که در حوادث اخیر تمام مردم نشان دادند که بسیجی هستند.

فرماندار کنگان با اشاره به نزدیک شدن به ایام انتخابات، افزود: تمامی دستگاه‌های اجرایی با رعایت اصل بی‌طرفی در برگزاری هرچه بهتر انتخابات ورود کنند.

وی با اشاره به حمایت رهبری از تصمیم سران قوا گفت: حمایت مقام معظم رهبری از تصمیم سران قوا باعث شد که مردم صف خود را از فتنه‌گران و اغتشاش‌گران جدا کنند.

پاک‌نژاد بیان کرد: نیروهای امنیتی و نظامی شب و روز بدون‌وقفه در جهت امنیت و آرامش تلاش کرده‌اند که صمیمانه تشکر می‌کنم.

وی یادآور شد: افرادی که در این روزها دستگیر شده‌اند بیشتر غیربومی بوده‌اند و هدف آن‌ها تخریب و فتنه‌گری است.

فرماندار شهرستان کنگان با بیان اینکه جلسات تنظیم بازار منظم برگزار و نظارت بر بازار جدی شود، تاکید کرد: اجازه گران شدن کالاها داده نشود و بازاریان و رانندگان سرویس‌های مدارس و تاکسی‌ها انصاف را رعایت کنند.

وی با اشاره به نزدیک شدن به دهه فجر، گفت: مدیران ادارات در پیگیری برای تکمیل پرو‌ژه‌های دهه فجر، کیفیت را مدنظر داشته باشند.

حمایت رهبری از طرح سران قوا مانع نابودی کشور شد

امام جمعه کنگان با اشاره به اتفاقات چند روز گذشته در کشور، اظهار داشت: از مردم بصیر و آگاه که صف خود را از آشوب‌گران و اغتشاش‌گران جدا کردند و همچنین از نیروهای نظامی و انتظامی که در ایجاد امنیت تلاش کرده‌اند، صمیمانه سپاسگزارم.

حجت‌الاسلام محمود محمودی با اشاره به حمایت رهبری از تصمیم سران قوا در بحث سهمیه‌بندی بنزین، افزود: احترام و حمایت از طرح سران قوا احترام به خود مردم است و اگر مقام‌معظم‌رهبری حمایت نمی‌کردند و وارد صحنه نمی‌شدند سرنوشت کشور به نابودی کشیده می‌شد.

وی ادامه داد: مسؤولین موظف هستند با هم‌فکری بر اجرای صحیح این طرح نظارت جدی داشته باشند و در اجرای این طرح همت بگمارند.

دستگاه‌های نظارتی جلوی افزایش قیمت‌ها را بگیرند

امام جمعه اهل سنت کنگان نیز با اشاره به اغتشاش‌های اخیر، گفت: برخی از افراد سودجو از شرایط کشور سوء‌استفاده کردند که رهبری با حمایت از این طرح جلوی این آشوبگری‌ها و اغتشاشات را گرفتند.

شیخ محمدجمالی افزود: دستگاه‌های نظارتی باید نظارت جدی داشته باشند و جلوی افزایش قیمت دیگر کالاها را بگیرند و اجازه ندهند کسی سوءاستفاده کند‌.

آرامش جامعه در گرو بصیرت است

امام جمعه سیراف نیز بیان داشت: از بصیرت و آگاهی مردم شهرستان که صف خود را از فتنه‌گران و اغتشاش‌گران جدا کرده‌اند و از نیروهای نظامی و انتظامی برای اتخاذ تدابیر و تصمیم‌های لازم در جهت ایجاد آرامش و امنیت شهرستان صمیمانه تقدیر و تشکر می‌کنم.

محمدصادق عاشوری با بیان اینکه آرامش جامعه با بصیرت اتفاق می‌افتد، اضافه کرد: وظیفه‌ امروز ما این است که تمام اهداف و برنامه‌های دشمن را شناسایی و از آن‌ها جلوگیری کنیم.

وی عنوان کرد: آشوبگری‌های اخیر نشان می‌دهد که با برنامه‌ریزی‌های دقیق اجرا شد

استان بوشهر

Template Design:Dima Group