چهارشنبه 5 ارديبهشت 1403 | Wednesday 24 April 2024

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: هر یک از شهرداری های این شهرستان برای گرفتن چهار تا پنج میلیارد ریال اعتبار بلاعوض درخواست های خود را به سازمان شهرداری ها یا دفتر نماینده دشتستان ارائه دهند.

به گزارش دیارجنوب، محمدباقر سعادت یکشنبه شب در نشست هم اندیشی شهرداران و اعضای شوراهای اسلامی دشتستان افزود: شهرداری ها برای دریافت این اعتبارات باید درخواستهای خود را در خصوص پروژه هایی مانند آتش نشانی، پسماند، گردشگری و یا طرح های درآمدزایی تعریف کنند.
وی بیان کرد: تسهیلات طرح های درآمدزایی برای شهرهای بالای ۵۰ هزار نفر جمعیت ۳۰ تا ۴۰ میلیارد ریال و برای شهرهای زیر ۵۰ هزار نفر جمعیت تا سقف ۲۰ میلیارد ریال تعلق میگیرد.
سعادت ادامه داد: هیچ زمان برای گرفتن حق و حقوق مردم دشتستان کوتاهی نکرده ام و تا حد امکان تلاش خود را جهت رضایتمندی مردم بکار گرفته ام.
نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در این زمینه می توان به پیگیری های مجدانه در موضوع تامین آب شهرستان از طریق وزارت نیرو اشاره کرد که دستاوردهای تاثیرگذاری داشته است.
وی ادامه داد: بتازگی نیز با سازمان بهزیستی تفاهم نامه ای امضا شده تا ۲۰۰ واحد مسکونی نیمه تمام مددجویان بهزیستی شهرستان دشتستان را تکمیل و در اختیار مددجویان قرار دهیم.
سعادت تصریح کرد: برای تجهیز مدارس دشتستان به سیستم سرمایشی نیز ۱۱۰ میلیارد ریال اعتبار از وزارت آموزش و پرورش گرفته شده است.
وی همچنین از تامین ۱۰ دستگاه آمبولانس برای مناطق نیازمند شهرستان دشتستان تا هفته آینده خبر داد.
سعادت گفت: ساماندهی نیروهای بلاتکلیف شهرداری ها در اولویت برنامه هاست و در این رابطه سازمان شهرداری ها این موضوع را به مجلس خواهد آورد.
وی افزود: در این زمینه تلاش می شود با گرفتن مصوبه شاهد رفع مشکل شهرداری ها در زمینه جذب نیرو باشیم./ایرنا

استان بوشهر

Template Design:Dima Group