پنجشنبه 30 فروردين 1403 | Thursday 18 April 2024

فرمانده انتظامي استان از تشدید طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و کشف یک هزار و926 انواع کالای قاچاق به ارزش 4 میلیارد ریال از یک دستگاه اتوبوس خبر داد.

سردار "محمد رضا میرحیدری " در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس گفت: ماموران ایستگاه بازرسی شهید مدنی مهریز با تلاش شبانه روزی و اشرافیت بر حوزه استحفاظی و کنترل و پایش خودروهای عبور به یک دستگاه اتوبوس "ولوو" که از جنوب عازم تهران بود مشکوک و آن را جهت بازرسی متوقف کردند.
وی افزود: با هماهنگی مراجع قضائی و در بازرسي از خودروی مورد نظر یک هزار و926 قلم انواع کالای خارجي و فاقد اسناد مثبته گمركي و ظن به قاچاق شامل، ابزار جراحی، قطعات موتورخودرو، جک کامیون و ...از جاسازي در داخل خودرو کشف کردند.
این مقام ارشد انتظامی با اعلام اینکه کارشناسان مربوطه ارزش ریالی کالاهای مکشوفه را بیش از 4 میلیارد برآورد کردند، ادامه داد: در این رابطه 2نفر دستگیر و تحویل مراجع قانونی شدند.
فرمانده انتظامي استان یزد تصریح کرد: مبارزه با قاچاق کالا و مواد مخدر به عنوان يکي از ماموريت هاي اصلي نیروی انتظامی است که با جديت و قاطعيت بیش از پیش با اين موضوع مقابله خواهيم کرد.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group