چهارشنبه 5 ارديبهشت 1403 | Wednesday 24 April 2024

دبیر هیئت ورزش های رزمی استان بوشهر درجلسه هم اندیشی مربیان نینجوتسو با حضور اساتید و پیشکسوتان گفت: کسب موفقیت در رشته نینجوتسو استان بوشهر در گرو رفع مشکلات و موانع است.

سیده ریحانه دباغ-به گزارش دیارجنوب، این نشست با حضور مصطفی جمالی دبیر هیئت ورزش های رزمی استان بوشهر، دیگر اساتید، مربیان و کمک مربیان و به همت هیئت ورزش های رزمی استان ساعت ١۶ عصر در سالن کنفرانس اداره و ورزش و جوانان شهرستان دشتستان برگزار شد.

دبیر هیئت ورزش های رزمی استان بوشهر بیان داشت: یکی از مشکلات و موانع در سبک نینجوتسو، تراکم زیاد هنرجو و مشتاقان به این سبک و آموزش است.
وی با بیان اینکه یکی از مهمترین دلایل برگزاری این جلسه رفع مشکلات و موانع این سبک از رشته ورزشی است اضافه کرد: امیدواریم در این جلسه با استفاده از نظرات و پیشنهادات اساتید و پیشکسوتان بتوانیم مشکلات سبک نینجوتسو استان بوشهر را طبقه بندی و حل کرده تا بتوانیم در آینده شاهد موفقیت های این رشته باشیم.

مصطفی جمالی تبعیت از قوانین و مقررات ورزش های رزمی بخصوص نینجوتسو را ضروری عنوان کرد و بیان داشت: تمامی ورزش ها از جمله ورزش نینجوتسو استان بوشهر باید زیرنظر هیئت های ورزشی استان و تابع قوانین و مقررات باشند.
وی تاکید کرد: نظارت بر مربیان سبک نینجوتسو استان بوشهر بر عهده هیئت ورزش های رزمی است که طبق قوانین مشاوره و کنترل خواهند شد.

varzesh razmi ninjetso 1varzesh razmi ninjetso 1varzesh razmi ninjetso 1varzesh razmi ninjetso 1varzesh razmi ninjetso 1varzesh razmi ninjetso 1varzesh razmi ninjetso 1varzesh razmi ninjetso 1varzesh razmi ninjetso 1varzesh razmi ninjetso 1varzesh razmi ninjetso 1varzesh razmi ninjetso 1varzesh razmi ninjetso 1varzesh razmi ninjetso 1varzesh razmi ninjetso 1varzesh razmi ninjetso 1

عکاس: حسین پاپری

استان بوشهر

Template Design:Dima Group