پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403 | Thursday 25 April 2024

رئیس اداره تربیت بدنی و فعالیتهای ورزشی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر از کسب عنوان اخلاق دانش آموزان دبیرستان طالقانی برازجان در مسابقات تنیس روی میز در کشور خبر داد.

به گزارش دیار جنوب منوچهر هوشیار رئیس اداره تربیت بدنی و فعالیتهای ورزشی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر اظهار داشت: شعار فرهنگی مسابقات ورزشی قهرمانی دانش آموزان کشور با محوریت حفاظت از محیط زیست بوده که در این راستا دانش آموزان استان بوشهر در مسابقات کشوری به طور شایسته ای به این مقوله پرداخته‌اند.

وی افزود: نتیجه این مهم کسب عنوان اول کشوری در این مقوله توسط دانش آموزان تیم تنیس روی میز متوسطه دوم پسران ( دبیرستان طالقانی برازجان) در استان اصفهان با رهبری مربیان و سرپرستان تیم، حسن عباسی و جواد استادزاده برای استان بوشهر بدست آمد.

وی اضافه کرد: چند روز پیش در مراسم افتاحیه مسابقات دختران در اصفهان لوح تقدیر رتبه برتر را توسط آقای اعتدادی مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان دریافت کردمّ.

منوچهر هوشیار در پایان خاطرنشان کرد: هر موفقیتی در سطح ملی در حوزه آموزش و پرورش اهمیت ویژه برای استان دارد و از دانش آموزان و مربیان این تیم تشکر ویژه دارم که نماینده شایسته ای برای استان بودند.

mosabegheh tenis 1mosabegheh tenis 1mosabegheh tenis 1mosabegheh tenis 1mosabegheh tenis 1mosabegheh tenis 1

استان بوشهر

Template Design:Dima Group