پنجشنبه 9 فروردين 1403 | Thursday 28 March 2024

رئیس شورای اسلامی شهر برازجان در پیامی فرارسیدن سالروز بازگشت غرور آفرین آزادگان سرافراز به میهن اسلامی را تبریک گفت.

به گزارش دیارجنوب در این پیام آمده است:
بیست و ششم مردادماه سالروز بازگشت غرور آفرین سرو قامتان همیشه جاوید، آزادگان سرافراز آن اسوه‌های عشق و ایثار و صبر وبردباری را به میهن اسلامی است. این روز در تاریخ پرافتخار ایران اسلامی، روز تجلیل از اسرا و مفقودان در واقع روز پاسداشت عزت، شرف، غیرت، ایستادگی و سرافرازی مردان مقاوم و صبور عرصه جهاد و شهادت است.

آزادگانی که اسارت دشمن را به سخره گرفته و با مقاومت پایداری تکلیف خود را به اسلام و ایران عزیز به شایستگی ادا نمودند. آزادگانی که به دنیا نشان دادند لحظه ای دست از دفاع از میهن اسلامی و خاک مقدس کشور و شرف و ناموس ایران و ایرانی برنداشته که امروز نیز این روحیه و ایستادگی در میان همه دلاورمردان ما وجود دارد که نمونه بارز آن شهید محسن حججی بود که با وجود اسارت، دشمن را به زانو در آورد.

امروز آزادگان از پیشتازان حمایت از ولایت و رهنمودهای مقام معظم رهبری دام ظله و در تلاش برای ایرانی آباد و سرافراز از هیچ کوششی فروگذار نیستند.

امروز سالروز ورود سرافرازانه آزادگان به میهن اسلامی است، دست یکایک شما آزادگان عزیز، این یادگاران شرف و آزادگی میهن اسلامی، را که در دست ولی فقیه زمانتان گره زده اید و همچون گذشته، ندای صبر و شجاعت و خدمت خالصانه و بی شائبه به ملت شهیدپرورمان را سر می دهید، می بوسم و برای شما و خانواده های صبورتان آرزوی توفیق و سلامتی دارم.

مهدی نیکنام
رییس شورای اسلامی شهر برازجان

niknam

استان بوشهر

Template Design:Dima Group