شنبه 1 ارديبهشت 1403 | Saturday 20 April 2024

مدیرعامل باشگاه ستارگان دشتستان با ارسال پیامی از تماشاگران و هواداران این تیم که همواره حامی و پشتبان تیم بوده اند تشکر کرد.

به گزارش دیارجنوب در این پیام آمده است:

آخرین پنجشنبه‌ی مردادِ ۹۸...
دشتستان...
برازجان...
سالن ورزشی امام خمینی...
اینجا برازجان است؛
اینجا برای مردمی که سالها رنجِ انتظار را به جان خریده‌اند، نقطه‌ی آغاز عاشقی‌ست!
ساعتی برای فریاد کردن عشقی که سالها فرصت بروز نمی‌یافت.
روز پنجشنبه ۳۱ مرداد ۹۸، دومین بازی تیم هندبال ستارگان دشتستان در سوپرلیگ کشور مصادف شد با تعبیر شدن رویایی که سالها انتظارش را میکشیدیم.
رویای شیرین اتحاد، همدلی، شور و هیجان و هلهله‌ی شادی مردم نجیب و مهربان دشتستان که سالها انتظارشان اینچنین عاشقانه تعبیر شد.
امروز فرزندان غیور دشتستان و همه‌ی بازیکنان باغیرت تیم هندبال ستارگان دشتستان همچون پلنگهایی تیزچنگ، سالن ورزشی امام خمینی برازجان را جولانگاه قدمهای استوار خود کردند تا نخستین پیروزی تاریخ ورزش دشتستان در سطح اول لیگهای ورزشی کشور در رقابتهای تیمی رده‌ی بزرگسالان رقم بخورد. اتفاقی که اگر اشتباهات فاحش داوری نبود، در همان نخستین بازی رقم میخورد اما اراده‌ی خداوند بر این بود که این اتفاق فرخنده در حضور هواداران پرشور و شعوری رقم بخورد که امروز سالن مسابقه را به دیگ جوشانی تبدیل کردند که شاید هر تیم دیگری هم مقابل ستارگان درخشان دشتستان می‌ایستاد، چاره‌ای جز شکست نداشت.
حضور همزمان جناب استاندار و معاونین و مشاورین محترم ایشان، سرپرست محترم فرمانداری دشتستان، نماینده‌ی محترم مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل محترم ورزش و جوانان استان و رییس محترم اداره ورزش و جوانان دشتستان، رییس محترم فدراسیون و رییس محترم کمیته‌ی داوران فدراسیون هندبال جمهوری اسلامی ایران، سرپرست محترم اداره کل آموزش و پرورش استان، شهردار محترم و اعضای ارجمند شورای اسلامی شهر و شمار زیادی از مسئولین شهر و شهرستان در سالن مسابقه اتفاق بزرگی بود که شایسته‌ی سپاس فراوان است؛ کسب نخستین پیروزی تیمهای ورزشی دشتستان در سطح اول ورزش کشور در رده‌ی بزرگسالان هم یک اتفاق منحصر به فرد بود اما...
بدون هیچ تردیدی باید اذعان داشت باشکوه‌ترین اتفاق امروز، روی سکوهای سالن امام خمینی برازجان رقم خورد. جایی که وصف شعور، فرهنگ، شور و هیجان و عاشقی هواداران ورزش دشتستان را نمی‌توان در کلام آورد. شور و شعوری که برای همه‌ی میهمانان و برگزارکنندگان مسابقه، حیرت انگیز بود و به عنوان سنَد افتخار ورزش استان در ذهن تاریخ ثبت شد.
جای تعارف نیست، حالا این یک حقیقت انکار نشدنی است که شور و فهم والای شما هواداران ورزش دشتستان را با هیچ چیز نه می‌توان پاسخ گفت و نه می‌توان جبران کرد.
در برابر حماسه‌ی تاریخی که شما هواداران دریادل ورزش خلق کردید تنها می‌توان سر تعظیم فرود آورد به شکرانه‌ی این نعمت بزرگ، سر به سجده گذارد.
امروز شما حجت را بر ما و همه‌ی خدمتگزاران عرصه‌ی ورزش تمام کردید؛ امروز بر ما ثابت شد که برای جبران ذره‌ای از محبت شما محکومیم به تلاش تا آخرین نفس.
علیرغم تمام محدودیتها و مشکلات، به عشق شما می‌مانیم و تا پای جان مبارزه میکنیم.
باشد که پاسخگوی ذره‌ای از محبت و مهر شما باشیم.
این پیروزی و این عاشقی، گوارای وجود شما که شایسته‌ی بهترینها هستید...

با تقدیم احترام
مهدی بهبهانی- مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی ستارگان دشتستان

modiramel setaregan

استان بوشهر

Template Design:Dima Group