سه شنبه 4 ارديبهشت 1403 | Tuesday 23 April 2024

فرمانده انتظامی شهرستان تنگستان گفت:یک انبار غیرمجاز حاوی تعداد زیادی لوازم یدکی خودرو خارجی قاچاق در بخش ساحلی سه راهی عالی‌جنگی پلمب و دو نفر دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان تنگستان، سرهنگ حسین خواجه با اعلام جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی اعلام خبری مبنی بر وجود یک انبار غیرمجاز حاوی تعداد زیادی لوازم یدکی خودرو خارجی قاچاق در بخش ساحلی سه راهی عالی‌جنگی، در یک عملیات موفق با هماهنگی مقام قضایی و تشکیل اکیپی مجهز و منسجم، این انبار مورد بازدید قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان تنگستان با اشاره به اینکه مأموران پلیس در بازرسی از این محل تعداد بسیار زیادی قطعات و لوازم یدکی را کشف کردند ، عنوان داشت : بخشی از آن شامل 374 عدد انواع سیلندر ،اکسل ،کاسه چرخ، رادیاتور ،موتور کولر و سایر لوازم یدکی خودرو قاچاق بود.

وی با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش این اقلام را 51 میلیارد و 500 میلیون ریال اعلام کردند، یادآور شد: در این رابطه دو نفر متهم دستگیر و برای تکمیل تحقیقات به مقر انتظامی منتقل شدند.

خواجه تصریح کرد: نهایتا متهم بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی و محل مورد نظر نیز پلمب شد.

فرمانده انتظامی شهرستان تنگستان با تأکید بر اینکه پلیس به هیچ وجه اجازه نخواهد داد تا امنیت و آرامش شهروندان مختل شود، افزود : شهروندان عزیز باید برای کمک به اقتصاد کشور و برخورد ویژه با سودجویان که فقط منفعت خود را مدنظر دارند ،درصورت اطلاع از این‌گونه موارد بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی 110 به پلیس اطلاع دهند.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group