جمعه 10 فروردين 1403 | Friday 29 March 2024

استاندار بوشهر با انتقاد از عملکرد وزارت راه و شهرسازی در اجرای پروژه محور مواصلاتی استان‌های بوشهر و فارس گفت: وضعیت اجرای پروژه راهسازی محور کنارتخته - دالکی رضایت‌بخش نیست.

به گزارش دیارجنوب عبدالکریم گراوند به خبرنگار مهر گفت: امروز بازدیدی را از پروژه کنارتخته به دالکی در شهرستان دشتستان داشتیم که یک قطعه به بخش خصوصی واگذار شده که فعال است و یک بخش هم جهاد نصر خراسان در دست اجرا دارد که متأسفانه وضعیت اجرای این پروژه رضایت‌بخش نیست و بسیار ضعیف است.

وی با بیان اینکه پیمانکاری که توان کار ندارد نباید به کار گرفته شود افزود: مردم به این پروژه‌ها امید دارند و کسی که توان کار را ندارد نباید با امید مردم بازی کند. وقتی پروژه‌ای تأثیر حیاتی دارد باید با جدیت دنبال شود.

استاندار بوشهر تصریح کرد: تردد بسیار بالایی بین استان‌های بوشهر و فارس وجود دارد و مسیر کنارتخته - دالکی دارای تردد بسیار بالایی است و نقش مهمی در ارتباط بین دو استان دارد. کم لطفی بالایی در حق مردم استان بوشهر و فارس و کسانی است که از این مسیر عبور می‌کنند.

وی با بیان اینکه اراده‌ای در این مجموعه برای پایان پروژه ندیده‌ایم، تصریح کرد: این پروژه را تعطیل‌شده دیدیم و امیدوارم که وزارت راه و شهرسازی فکری برای این طرح کند.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group