جمعه 10 فروردين 1403 | Friday 29 March 2024

رئیس شورای شهر بوشهر گفت: با توجه به میزبان تیم شاهین شهرداری بوشهر در هفته نخست لیگ برتر در برابر سپاهان اصفهان مشکلات این ورزشگاه نیز طی این هفته برطرف خواهد شد.

ابوذر دهدار صبح امروز در گفتگو با خبرگزاری فارس در بوشهر از آماده شدن ورزشگاه شهید نادر مهدوی بوشهر طی هفته جاری خبر داد و اظهار داشت: با توجه به میزبان تیم شاهین شهرداری بوشهر در هفته نخست لیگ برتر در برابر سپاهان اصفهان مشکلات این ورزشگاه نیز طی این هفته برطرف خواهد شد.

رئیس شورای شهر بوشهر با بیان اینکه برای تکمیل و رفع مشکلات این ورزشگاه تلاش شبانه روزی صورت گرفت شده است افزود: بسیاری از دستگاه‌ها به ویژه اداره کل ورزش و جوانان استان در این مهم بسیار تلاش و کوشش داشتند تا این ورزشگاه آماده برگزاری و میزبانی تیم‌های لیگ برتر باشد.

وی خواستار فراهم کردن زمینه فروش بلیت الکترونیکی بازی‌ها شد و گفت: این کار در وقت مردم صرفه جویی خواهد کرد و دیگر لازم نیست تماشاگران از ساعت‌ها قبل خود را برای تهیه بلیت به ورزشگاه برسانند.

دهدار نازیبایی میدان آزادی تا ورزشگاه شهید مهدوی را یکی از مشکلات عنوان کرد و افزود: این مسیر محل عبور تماشاگران است که متاسفانه در حال حاضر چهره نازیبایی دارد و لازم است شهرداری بوشهر با انجام اقداماتی همچون ایجاد فضای سبز به این مورد توجه جدی داشته باشد.

رئیس شورای شهر بوشهر خواستار برطرف شدن مشکل روشنایی مسیر میدان آزادی تا ورزشگاه شهید مهدوی بوشهر شد و گفت: با توجه به برگزاری بازی‌ها در شب لازم است اداره برق استان در این زمنه تلاش کند مشکل برطرف شود.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group