جمعه 10 فروردين 1403 | Friday 29 March 2024

مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: همه مسئولان و مردم باید نسبت به آموزش و پرورش احساس مسئولیت کنند.

به گزارش دیارجنوب، ناصر کرمی شامگاه روز شنبه 14 اردیبهشت ماه 98 در همایش گرامیداشت هفته مقام معلم و تجلیل از معلمان نمونه دشتستان در محل کانون امام خمینی (ره) برازجان اظهار داشت: اگر به دنبال سعادت جامعه هستیم باید نسبت به آموزش توجه بیشتری داشته باشیم.

وی گفت: سعادت و اعتلای هر جامعه ای در گرو تربیت انسان های وارسته است و این مهم با ارزش قائل شدن به آموزش و پرورش تحقق خواهد یافت.

مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: در یک سیستم آموزشی ماهیت نرم افزاری مجموعه یعنی نوع و کیفیت ارائه مطالب آموزشی، به آموزش و پرورش وابسته است و در مسائل سخت افزاری به خصوص امکانات و تجهیزات باید نگاه توجه و نگاه مطلوب تری نسبت به آموزش و پرورش باشد.

این مقام مسئول تاکید کرد: همه مسئولان و مردم باید با احساس مسئولیت در کنار آموزش و پرورش باشند و در رفع کاستی ها و کمبودها خود را مسئول بدانند.

کرمی با تشکر از شهرداری ها، دهیاران بخاطر همراهی با آموزش و پرورش اظهار کرد: شهرداران، دهیاران و شوراهای شهر و روستا برای ارتقاء سطح فرهنگ عمومی منطقه خود باید همراهی بیشتری با آموزش و پرورش و مدارس بخش خود داشته باشند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر با بیان اینکه در دشتستان مجموعه هماهنگی از لحاظ دستگاه های اجرایی و آموزش و پرورش وجود دارد ادامه داد: اگر امروزه شاهد درخشش فرهنگیان و دانش آموزان دشتستانی در شاخص های مهم آموزشی و تربیتی هستیم بدلیل روحیه همکاری و همراهی همه جانبه همه فرهنگیان آن با مدیریت آن است.

وی در پایان گفت: ما پذیرفته ایم معلم باشیم پس باید با وجود تمام مشکلات نباید در حق دانش آموزان کوتاهی کنیم چون آینده و سرنوشت آنان و فردای کشور به تربیت و آموزش دانش آموزانش بستگی دارد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان دشتستان نیز در این همایش ضمن خیر مقدم به حاضرین و تبریک هفته بزرگداشت مقام معلم اظهار داشت: تقدیر از معلمان را وظیفه خود می دانیم و اعتقاد داریم که قدر و جایگاه معلم معلم بسیار رفیع است.

سید حسن لواسانی فرد گفت: 19 نفر ازفرهنگیان دشتستان شامل 16 نفر از همکاران مدارس دولتی و 3 نفر از همکاران مدارس غیر دولتی به عنوان نمونه شهرستانی و استانی انتخاب شده اند.

گفتنی است دکتر عباس عاشوری نژاد در این همایش پیرامون تربیت فرزندان و جایگاه معلم و آموزش و پرورش به ایراد سخنرانی پرداخت.

همچنین سید روح اله صفوی، محمد رضا فیاض فر، محمد رحیمی و مرتضی بهرامی بخش های هنری و اجرای موسیقی و مجری گری مراسم را بر عهده داشتند.

در این همایش فرهنگیان با خانواده های خود حضور داشتند./روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان دشتستان

moaleman bartar dashtestan 1moaleman bartar dashtestan 1moaleman bartar dashtestan 1moaleman bartar dashtestan 1moaleman bartar dashtestan 1moaleman bartar dashtestan 1moaleman bartar dashtestan 1moaleman bartar dashtestan 1moaleman bartar dashtestan 1moaleman bartar dashtestan 1moaleman bartar dashtestan 1moaleman bartar dashtestan 1moaleman bartar dashtestan 1moaleman bartar dashtestan 1moaleman bartar dashtestan 1moaleman bartar dashtestan 1moaleman bartar dashtestan 1moaleman bartar dashtestan 1moaleman bartar dashtestan 1moaleman bartar dashtestan 1moaleman bartar dashtestan 1moaleman bartar dashtestan 1moaleman bartar dashtestan 1moaleman bartar dashtestan 1moaleman bartar dashtestan 1moaleman bartar dashtestan 1moaleman bartar dashtestan 1

استان بوشهر

Template Design:Dima Group