جمعه 31 فروردين 1403 | Friday 19 April 2024

از مدت‌ها قبل جریان تندرو اصلاحات که تعدادی از آنها در وزارت آموزش و پرورش پست گرفته‌اند به کمک نماینده بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس که اختلافاتش با کرمی مدیرکل سابق به شدت مشهود بود دست به دست هم داده تا این اداره کل را به نفع خود مصادره کنند.

به گزارش دیارجنوب به نقل از خبرگزاری فارس از بوشهر، هر چه به آستانه انتخابات نزدیکتر می‌شویم تغییرات مدیران برای گرم کردن تنور انتخابات جریان اصلاحات گرمتر می‌شود و در استان بوشهر نیز شیپور فعالیت‌های اصلاح طلبان برای انتخابات مجلس با سخنرانی معاون سیاسی استاندار در جمع حامیان دولت نواخته شد.

در همین راستا یکی از ادارات کل مهم برای این جریان سیاسی آموزش و پرورش است که اصلاح طلبان به این اداره نگاه پیاده نظام دارند.

به همین سبب از مدت‌ها قبل جریان تندرو اصلاحات که تعدادی از آنها در وزارت آموزش و پرورش پست گرفته‌اند به کمک نماینده بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس که اختلافاتش با کرمی مدیرکل سابق به شدت مشهود بود دست به دست هم داده تا این اداره کل را به نفع خود مصادره کنند.

کرمی را با حکم مشاور به تهران فرستادند تا یکی از گزینه‌های مورد نظر خودشان را بر صندلی مدیرکلی بنشانند تا شاید از این تنور در روزهای داغ انتخابات نانی برای آنها گرم شود.

از گزینه‌های مدنظر این جریان غلامحسین حسینی رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی بوشهر به ریاست نزدیکتر شده کسی مثل دانش‌فر معاون سوادآموزی اداره کل که ریاست ستاد روحانی در شهر بوشهر را داشت از گزینه‌های جدی این اداره کل است.

حتی برخی اخبار از تلاش‌های این جریان برای مدیرکلی لواسانی رئیس اداره آموزش و پرورش دشتستان خبر می‌دهند که از رخدادهای پر سر و صدای دوره مدیریت او داستان پایین کشیدن بنر بیانات رهبری درباره برجام است که باعث اعتراضات و تجمعات گسترده‌ای در آن شهرستان شد.

اما برخی منابع نیز از تلاش‌های گسترده برخی تندروهای اصلاح‌طلب برای ریاست مسعود شکوهی خبر می‌دهند. شکوهی در حال حاضر مدیر کل پرورشی و تربیتی وزارت آموزش و پرورش است و سابقه دستگیری در فتنه ۸۸ را در کارنامه خود دارد.

شکوهی پیشتر ریاست شورای شهر بوشهر را نیز در کارنامه داشته که دوران مدیریت او با حواشی فراوانی همراه بوده است.

حال باید منتظر ماند و دید چه کسی بر کسی مدیر کل آموزش و پرورش تکیه خواهد داد آیا دوباره تنش‌های سیاسی روز افزون به اداره آموزش و پرورش باز خواهد گشت؟

استان بوشهر

Template Design:Dima Group