پنجشنبه 9 فروردين 1403 | Thursday 28 March 2024

معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت نفت، گاز و پتروشیمی ۲۴ تا ۲۷ آذرماه امسال در استان بوشهر برگزار می‌شود.

به گزارش دیارجنوب، ابوالقاسم محمدزاده ظهر امروز در نشست با بازرگانان و تجار استان بوشهر با بیان اینکه این استان با داشتن ظرفیت‌های مهم سبب تحول اقتصادی و تجاری جهانی شده اظهار داشت: استان بوشهر ضمن اینکه از ظرفیت تجاری بالایی برخوردار است در حوزه صنعت و صادرات محصولات گوناگون دارای جایگاه جهانی است.
وی با اشاره به افزایش صادرات محصولات غیرنفتی از استان بوشهر اضافه کرد: استان بوشهر با داشتن صنایع مختلف پتروشیمی و پالایشگاه گازی ظرفیت مهمی در تولید و صادرات فراهم کرده به‌گونه‌ای که استان بوشهر در رتبه نخست صادرات غیرنفتی کشور قرار گرفته است.
معاون امور بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر از راه‌اندازی نمایشگاه بین‌المللی صنعت نفت در استان بوشهر خبر داد و گفت: یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت نفت، گاز و پتروشیمی در آذرماه امسال در استان بوشهر برگزار می‌شود.
محمدزاده با اعلام اینکه این نمایشگاه 24 تا 27 آذر ماه در بوشهر برگزار می‌شود ادامه داد: از تمامی انجمن‌های تخصصی، تشکلها و بنگاههای اقتصادی برای حضور فعال در این نمایشگاه به‌منظور آشنایی بیشتر با تولیدات داخلی و دستیابی به تأمین نیاز مواد اولیه دیگرصنایع استان دعوت می‌شود./تسنیم

استان بوشهر

Template Design:Dima Group