شنبه 1 ارديبهشت 1403 | Saturday 20 April 2024

شهردار بردخون گفت: قیمت کالاها نیز مهم است که به بازرسان تأکید شده نرخ عرضه کالا در بازار هفتگی باید 15 درصد زیر قیمت باشد و در غیر این صورت با متخلفان برخورد خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان دیّر، عبدالخالق قایدی امروز در بازدید از بازار هفتگی بردخون اظهار داشت: برای رفاه حال مردم بازار هفتگی در بردخون فعالیت می‌کند که فروشندگان منطقه و شهرهای همجوار کالاها و محصولات خود را برای فروش عرضه می‌کنند.

شهردار بردخون افزود: رعایت اصول بهداشتی از ضروریات در ارائه اجناس بویژه مواد غذایی است به گونه‌ای که سلامتی مردم خط قرمز حوزه خدمات شهرداری بردخون است.

وی اضافه کرد: در محدوده بازار ترافیکی وجود دارد که عبور و مرور را برای همشهریان مشکل کرده است که در این زمینه تصمیماتی گرفته می‌شود و با هدف رضایت مردم به زودی عملیاتی خواهد شد.

قایدی ادامه داد: قیمت کالاها نیز مهم است که به بازرسان تأکید شده نرخ عرضه کالا در بازار هفتگی باید 15 درصد زیر قیمت باشد و در غیر این صورت با متخلفان برخورد خواهد شد.

در این بازدید که برخی از اعضای شورای شهر نیز حضور داشتند شهردار با برخی از فروشندگان و خریداران پیرامون وضعیت بازار به گفتگو پرداخت.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group