جمعه 10 فروردين 1403 | Friday 29 March 2024

رئیس هئیت فوتبال استان بوشهر گفت: با صحبت‌های انجام گرفته با سید محمد ناظم‌الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان که یکی از نیروهای سرشناس فوتسال است، وی به‌عنوان رئیس شورای راهبردی فوتسال استان انتخاب شد.

محمد نجفی امروز در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در بوشهر درباره آخرین برنامه‌ها و فعالیت‌های هیئت فوتبال استان بوشهر اظهار داشت : یکی از این برنامه‌ها تشکیل شوراهای راهبردی برای ایجاد ساز و کار جدید در همه حوزه‌ها است که یکی از این شوراها، شورای راهبردی فوتسال استان است.

رئیس هئیت فوتبال استان بوشهر افزود : با صحبت‌های انجام گرفته با سید محمد ناظم‌الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان که یکی از نیروهای سرشناس فوتسال است، وی به‌عنوان رئیس شورای راهبردی فوتسال استان در کنار علیرضا صمیمی، بهنام ابولی، عباس رایانی و سید محمد طاهرزاده و همچنین خود کمیته فوتسال استان حضور خواهند داشت .

نجفی خاطرنشان کرد : انشاء‌الله این شورای راهبردی هم در جهت توسعه هر چه بهتر فوتسال استان بوشهر با ساز و کارهای جدید ایجاد کنیم.

رئیس هئیت فوتبال استان بوشهر بیان داشت : ما در فوتسال، دو رده نونهالان، نوجوانان را امسال رایگان و جوانان، امیدها را هم با 50 درصد هزینه‌های همیاری گذاشتیم و لیگ برتر، زیر گروه استان تناسب برنامه‌هایی که آیین‌نامه اجرایی آن امروز به تصویب رسید بتوانیم فضا را ایجاد کنیم.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group