چهارشنبه 5 ارديبهشت 1403 | Wednesday 24 April 2024

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دیر گفت: افراد و گروه‌های مختلف باید مطالبه‌گری‌های خود را در چارچوب قانون دنبال کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان دیر، غلامرضا ناطقی‌پور صبح امروز در آیین تجلیل از اصحاب رسانه اظهار داشت: خبرنگاران امین مردم و دولت هستند و کار خبرنگاری شجاعانه و مانند رفتن روی مین است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دیر با بیان اینکه یک خبرنگار واقعی باید عالم، هنرمند، به‌روز ، دردمند و قلم درستی داشته باشد، افزود: اصحاب رسانه باید اولویت‌ها را تشخیص دهند که در حال حاضر شهرستان به چیزی نیاز دارد.

وی ادامه داد: یکی از ویژگی‌های مهم خبرنگار، داشتن مهارت‌های مختلف خبرنویسی و نویسندگی و نوآوری است و با افرادی که در فضای مجازی مطلب می‌نویسند کاملا متفاوت هست.

ناطقی‌پور با توجه به اینکه خبرنگاران پل ارتباط مردم و مسؤولین هستند باید در انتقال اخبار دقت کنند، عنوان کرد: خوشبختانه خبرنگاران شهرستان دیر تاکنون به خوبی در این عرصه ورود کرده‌اند و ما نیز یک تنه از آنها حمایت کرده‌ایم.

وی با بیان اینکه در دوران گذر از شیوه سنتی به مدرن هستیم، تأکید کرد: افراد و گروه‌های مختلف باید مطالبه‌گری‌های خود را در چارچوب قانون دنبال کنند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دیر تأکید کرد: خبرنگاران باید شناسنامه‌دار و دارای کارت و بیمه خبرنگاری باشند.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group