جمعه 10 فروردين 1403 | Friday 29 March 2024

سید عبدالله موسوی نژاد والیبالیست برازجانی با ارسال یادداشتی حمایت خود را از تیم هندبال ستارگان اعلام کرد.

به گزارش دیارجنوب متن این یادداشت بشرح زیر است: آوازه هندبالیست های ملی پوش برازجانی به خصوص امید سه کناری را شنیده بودم ولی از نزدیک هرگز بازی آنها را مشاهده نکرده بودم.
با توجه به اینکه یک والیبالیست هستم دیدن بازی هندبال در سطح بالا برایم جذاب و دیدنی می باشد.
وقتی که تیم هندبال ستارگان دشتستان به مرحله دسته یک کشور راه پیدا کرد فکر آن بودم که آیا این تیم حمایت می شود؟
آیا بازیکنان ملی پوش و لیگ برتری برازجانی در قالب این تیم قرار می گیرند؟
الحمدالله با پیگیری و حمایت چند جانبه این تیم موفق شد به لیگ برتر کشور صعود کند و خواسته قلبی ما ورزشکارا و خیلی از همشهریان که در انتظار حضور اکثر بازیکنان ملی پوش و لیگ برتری شهرمان بودیم فقط با بازی کردن امید سه کناری، رضا صدرایی و کیانوش جهاندیده تا حدودی برآورده شد و از دیدن بازی آنها کلی لذت بردیم.
وقتی که امید سه کناری وارد زمین بازی می شد و توپ را در اختیار می گرفت سالن مملو از تماشاگر با اطمینان و غرور کامل به تشویق می ایستادند.
حال در انتظار تماشا از نزدیک بازی مجدد امید سه کناری، رضا صدرایی و کیانوش جهاندیده ولی اینبار به همراه دیگر بازیکنان ملی پوش و لیگ برتری با ارزش شهرمان (ایمان احسان نژاد، عادل شنبدی، حسین سلطانی و ....) و استفاده از سرمایه و تجربیات مربیان خوش نام تیم ملی کشورمان( آقایان حاج رضا مصباحی و احسان شعبانی ) هستیم.
و حال فرصت مناسب و غنیمتی است برای رساندن جایگاه واقعی هندبال دشتستان و معرفی بازیکنان مستعد بیشتری به کشور .
باتوجه به شناختی که از ظرفیت و سرمایه های عظیم این استان زر خیز داریم، ضمن بیدار کردن مسئولین محترم از خواب غفلت، حمایت خودمان را نسبت به این تیم و بازیکنان توانمند بومی شهرمان داشته باشیم تا این اتفاق مهم به ثمر نشیند.
از درگاه خداوند متعال توفیق روز افزون و عزت مستمر همه دلسوزان واقعی ورزش را خواستارم.

سید عبدالله موسوی نژاد
98/3/3

استان بوشهر

Template Design:Dima Group