پنجشنبه 9 فروردين 1403 | Thursday 28 March 2024

سرمربی تیم هندبال ستارگان دشتستان با تاکید بر حمایت مسئولان استان بوشهر از این تیم در رقابت‌های لیگ‌برتر گفت: مسئولان استان بوشهر مشکلات میزبانی تیم هندبال ستارگان دشتستان در لیگ‌برتر را برطرف کنند.

به گزارش دیارجنوب، رضا عباسی پس از پیروزی تیم ستارگان دشتستان در مقابل سربداران سبزوار با قدردانی از درخشش بازیکنان ستارگان دشتستان اظهار داشت: ما امروز با بازی جوانمردانه محکوم به برد بودیم و برای ارتقاء در جدول مسابقات لیگ برتر هندبال کشور نیاز به این پیروزی داشتیم.

وی با اشاره به اینکه امروز بازیکنان با تمام وجود مایه گذاشتند گفت: تیم سربداران سبزوار یکی از تیم‌های قوی لیگ‌برتر هندبال کشور است که موفق شدیم این تیم در دومین هفته از مسابقات لیگ برتر هندبال کشور شکست دهیم.

سرمربی تیم هندبال ستارگان دشتستان با قدردانی از هواداران این تیم که در گرمای شدید در سالن محل برگزاری مسابقه حضور داشتند خاطر نشان کرد: با وجود اینکه این بازی به صورت مستقیم از سیمای مرکز بوشهر پخش می‌شد ولی در این هوای گرم بیش از 2 هزار نفر از طرفداران تیم ستارگان دشتستان به سالن آمدند و تشویق کردند.

setaregan sarbedaran

عباسی با تاکید بر حمایت مسئولان از این تیم تصریح کرد: مسئولان استان بوشهر با حمایت مشکلات میزبانی تیم هندبال ستارگان دشتستان در لیگ‌برتر را برطرف کنند.

وی، شرایط گرمای سالن محل برگزاری مسابقه را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: سالن محل برگزاری این رقابت شرایط خوبی از لحاظ سیستم سرمایشی ندارد که تا بازی خانگی آینده، امیدوارم مشکلات سالن برطرف شده باشد.

سرمربی تیم هندبال ستارگان دشتستان با اشاره به اینکه در هفته گذشته در مقابل تیم ذوب‌آهن اصفهان می‌توانستیم پیروز بازی باشیم افزود: به سبب داوری بد، امتیاز این رقابت به سود میهمان شد و صدر جدولی را از دست دادیم.

عباسی بیان کرد: شرایط داوری امروز با حضور داور بین‌المللی خوب قضاوت شد که سپاسگذاری می‌کنم./تسنیم

استان بوشهر

Template Design:Dima Group