چهارشنبه 5 ارديبهشت 1403 | Wednesday 24 April 2024

مراسم سالروز تولد و شهادت شهید هنرمند ابراهیم زارعی در مسجدالنبی روستای درازی با حضور مسئولان حوزه هنری و شهرستان دشتی و اقشار مختلف مردم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، رئیس حوزه هنری استان بوشهر صبح دوشنبه در مراسم سالروز تولد و شهادت شهید هنرمند ابراهیم زارعی گفت: خدا را شاکرم که در این مکان مقدس در محضر عزیزانی هستم که گرد شمع وجود یک انسان والا و شهیدی ماندگار جمع شده‌اند.

امید پارسایی فر افزود: مردم روستای درازی و شهرستان دشتی و خاندان آل عاشور که شهید زارعی منسوب به آنهاست در تاریخ ما با حماسه و فقه و تقوا درخشیده‌اند.

وی ادامه داد: در سالی که قراراست کنگره دو هزار شهید استان برگزار شود از همین ابتدا طلیعه آن در روستای درازی درخشیدن گرفته است.

پارسایی فر اضافه کرد: جد خاندان آل عاشور که توسط ناصبیون در بحرین و روی منبر سر می‌برند و به شهادت می‌رسد و رهبر انقلاب استان شهید عاشوری از این خانواده در حال وضو به انقلاب و اسلام تقدیم شده و ابراهیم نیز در حالت وضو و در ماه رمضان به شهادت می‌رسد.

وی تصریح کرد: در واقع چه سری است که این خاندان پشت سرهم شهدای خودشان را در حال خطابه و نماز و عبادت تقدیم اسلام کرده‌اند.

پارسایی خاطرنشان کرد: دفاع مقدس گنجینه تمام نشدنی است و شهدا مانند خورشیدی می‌افروزند و چون شهابی می‌درخشند.

تلاوت قرآن سید محمدحسین قایدی، شعر خوانی مجید عابدی و غلامرضا ابراهیمی، خاطره گویی حمید زارعی برادر شهید، مداحی عبدالرسول حسینی و تجلیل از مادر شهید از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group