جمعه 10 فروردين 1403 | Friday 29 March 2024

مراسم تکریم و معارفه مسئولان دفتر بسیج دانشجویی شهرستان دشتستان به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دشتستان برگزار گردید.

به گزارش دیارجنوب ، در این مراسم ابتدا رئیس واحد دشتستان با قدردانی از زحمات مسئول پیشین دفتر بسیج دانشجویی شهرستان، بسیج را یکی از مهمترین و ضروری ترین تشکل های دانشجویی دانست و با اشاره به نقش های مختلف بسیج دانشجویی در دانشگاه عنوان کرد: وظایف بسیج دانشجویی بر پایه فاکتورهای فرهنگی، علمی و سیاسی در قالب کار جهادی و همراه با بصیرت است که با همت دانشجویان و انرژی و توان جوانی آنان همراه است.
دکتر عبدالمحمد افروغ با تاکید بر لزوم گسترش روح بسیج در دانشگاه ها اظهار کرد: واحد دشتستان با برنامه ریزی و هماهنگی با دانشجویان بسیجی اساس کار را جذب حداکثری قرار داده و برمبنی آن برنامه های خود را عملی می کند.
در ادامه مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان بوشهر رونق و پویایی در بسیج را بسیار مهم خواند و تصریح کرد: دفتر بسیج دانشجویی باید علاوه بر ارتباط مستمر با دانشجویان و دانشگاه ها، تعامل با ادارات و ارگان ها را هم به طور همزمان پیش ببرد تا بتواند امور دانشجویان را به بهترین شکل پیگیری نماید.
رضا آبشرینی با اشاره به ضرورت تغییر برای ایجاد نشاط و انگیزه بیشتر در کار تاکید کرد: تغییر در مسئولیت ها موجب پیشرفت و تعالی سیستم می شود لذا باید با تعامل و هم اندیشی مشکلات را از سر راه کنار زد و در هر مسئولیتی که هستیم صرفا خدمتگزاری برای ملت شریف ایران اسلامی باشیم.
حسن زمانی مسئول پیشین دفتر بسیج دانشجویی شهرستان دشتستان نیز از مدت حضور خود در این دفتر آماری ارائه داد و گفت: تجهیز پایگاه های دانشجویی با اقلام مشارکتی یکی از مهمترین اقدامات انجام شده است و در کنار آن کسب مقام اول استانی و دوم کشوری گروه جهادی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دشتستان در سال 95، کسب مقام اول گروه جهادی مرصاد در سال 96، اعتکاف یکپارچه دانشجویی در سال 95، یادواره شهدای مدافع حرم دانشکده کشاورزی در سال 95، کسب مقام برتر بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دشتستان در اجرای منظم اردوی راهیان نور و برگزاری تریبون های آزاد دانشجویی، مناظره، کرسی های آزاد اندیشی و کارگاه های آموزشی با موضوعات مختلف نیز بخشی از عملکرد بسیج دانشجویی شهرستان در دو سال اخیر است.
در پایان از زحمات حسن زمانی تقدیر به عمل آمده و محسن کرمی به عنوان مسئول دفتر بسیج دانشجویی شهید گنجی شهرستان دشتستان معرفی گردید./خبرگزاری آنا

basij azad 1basij azad 1basij azad 1basij azad 1basij azad 1basij azad 1basij azad 1basij azad 1

استان بوشهر

Template Design:Dima Group