جمعه 31 فروردين 1403 | Friday 19 April 2024

مراسم تکریم و معارفه جانشین فرمانده سپاه امام صادق(ع) با حضور جمعی از فرماندهان و مسؤولان استان در سالن 22 بهمن سپاه استان بوشهر برگزار شد.

به گزارش دیارجنوب، مراسم تکریم جانشین سابق و معارفه جانشین جدید فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر صبح امروز با حضور معاون بازرسی سپاه پاسداران و جمعی از فرماندهان و مسؤولان استان در سالن 22 بهمن سپاه بوشهر برگزار شد.

moarefe sepah 1

این قرن، قرن انقلاب اسلامی است

سردار ربیعی با بیان اینکه انقلاب ما ریشه در سنت‌های نبوی داشته و همواره مردمی بوده، اظهار داشت: این قرن، قرن انقلاب اسلامی است؛ انقلاب ما از سال 42 شروع شد و تا به امروز نیم قرن از عمر پر برکت آن می‌گذرد.

معاون کل بازرسی و تعالی فرماندهان سپاه پاسداران با برشمردن سه رکن اصلی انقلاب اسلامی، ابراز کرد: وحی و شریعت، امامت و ولایت، مردم و امت سه رکن اصلی انقلاب اسلامی است که در سال 57 این سه رکن در کنار یکدیگر منجر به پیروزی انقلاب شد.

moarefe sepah 1

ربیعی با اشاره به دوران وادادگی و عقب ماندگی قاجار و پهلوی اظهار داشت: ظلم نکردن، ظلم نپذیرفتن، حمایت از مظلوم و ستیز با ظالم چهار منطق انقلاب شامل است و انقلاب اسلامی با ارائه مکتب جدید، مکتب بی هویتی و فلاکت‌بار دوران قبل از خود را کنار زد.

وی با بیان قدرت بازدارنده نظامی جمهوری اسلامی تصریح کرد: ما در دریا، پدافند هوایی، موشکی، زمینی و خارج از مرزها به نیروی بازدارندگی رسیده‌ایم اما دشمن به دنبال استحاله فکری و تغییر سبک زندگی در فضای مجازی است.

جابجایی‌ها موجب تحرک و انگیره‌های بالای فردی و سازمانی می‌شود

علی رزمجو با بیان اینکه جابجایی‌ها یکی از ابزار قدرتمند ارتقاء سپاه محسوب می‌شود، اظهار داشت: در مجموعه سپاه، افراد با توانایی‌های بالقوه‌ای که دارند توسط فرماندهی، بازرسی و دیگر دست اندرکاران شناسایی و برای به‌کارگیری آنها در مسؤولیت‌های دیگر برنامه ریزی می‌شود.

moarefe sepah 1

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر افزود: این عزل و نصب‌ها در بین کارکنان موجب تحرک و انگیره‌های بالای فردی و سازمانی می‌شود که نظام‌های مستعد از این ویژگی برخوردار هستند.

وی با بیان اینکه سپاه در پاسداست از ارزش‌ها در کنار دیگر نیروهای نظامی سینه سپر کرده است، تصریح کرد: هر سال که از عمر پر برکت سپاه می‌گذرد، کارکردها ارتقاء پیدا کرده و بن‌بست‌ها شکسته است.

رزمجو با اشاره به خدمات ارزنده جانشین سابق فرماندهی سپاه امام صادق(ع) ، گفت: سرهنگ خرمدل در طول مدت حضور خود در استان، با تلاش‌های طاقت فرسا و شبانه روزی خود، خدمات شایانی را در مجموعه سپاه استان بوشهر به جا گذاشت و امیدواریم در مسؤولیت جدید فرماندهی سپاه فتح استان کهگیلویه و بویر احمد همانند گذشته و با روحیه مدیریت جهادی، موفق و پیروز باشد.

همه تلاش خود را برای خدمت به مردم کهگیلویه و بویراحمد به کار خواهم بست

حمید خرمدل با بیان اینکه امروز باید دین خود را به انقلاب اسلامی ادا کنیم، اظهار داشت: امروزه همه ما در معرض قضاوت تاریخ و مردم هستیم و باید از پاسداری خود پاسداشت کنیم.

moarefe sepah 1

فرمانده سپاه کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: سپاه در کنار ارتش و نیروی انتظامی امنیت بسیار خوبی را در داخل و خارج از مرزها برقرار کرده‌است و ما بعنوان پاسداران این مرز و بوم باید مثل ستاره در آسمان بدرخشیم و از ارزش‌ها دفاع کنیم.

جانشین سابق سپاه امام صادق(ع) با اشاره به مسؤولیت جدید خود در استان کهگیلویه و بویراحمد، عنوان کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد قریب به دوهزار شهید را تقدیم این انقلاب کرده است که خادمی مردم این خطه، افتخاری است که با اعتماد مجموعه سپاه به بنده به دست آمده است و تمام تلاش خود را برای خدمت به مردم این استان به کار خواهم بست.

افق سپاه بسیار روشن است

عبدالرضا دشتی، جانشین جدید سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر ضمن تشکر از مجموعه فرماندهی سپاه استان، اظهار داشت: از تمام کسانی که این اعتماد به بنده را برای این مسؤولیت خطیر داشتند، تشکر و قدردانی ‌می‌کنم.

moarefe sepah 1

وی با اشاره به توانمندی‌های جدید سپاه، ابراز کرد: افق سپاه بسیار روشن است؛ زمانی دغدغه و تلاش برای وارد کردن تجهیزات و امکانات اولیه را به کشور داشتیم اما امروز دشمن در تلاش است که امکانات پیشرفته ما به محور مقاومت نرسد که این نشان از توانمندی انقلاب اسلامی است.

در این مراسم سرهنگ عبدالرضا دشتی به عنوان جانشین فرماندهی سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر معارفه شد. همچنین حکم وی که توسط سردار سرلشکر حسین سلامی، فرمانده کل سپاه به امضا رسیده بود، به وی اعطا گردید.

در این مراسم همچنین از تلاش‌ها و زحمات سرهنگ حمید خرمدل جانشین پیشین فرماندهی سپاه استان بوشهر تقدیر و تشکر شد. سرهنگ خرمدل در حال حاضر فرمانده سپاه استان کهگیلویه و بویر احمد است.

moarefe sepah 1moarefe sepah 1moarefe sepah 1

استان بوشهر

Template Design:Dima Group