جمعه 10 فروردين 1403 | Friday 29 March 2024

به مناسبت بزرگداشت روز خبرنگار از پوستر دوهزار شهید و سرداران هشت سال دفاع مقدس توسط آیت الله صفایی بوشهری رونمایی شد.

نداقاسمیان پور-به گزارش دیارجنوب سردار علی رزمجو فرمانده سپاه استان بوشهر در خصوص روز خبرنگار اظهار داشت: یکی از عمده ترین و فعال ترین بازیگر در عرصه های مختلف جامعه، خبرنگار است و با این بازیگری می تواند تولید قدرت کند که تولید قدرت اعم از قدرت سیاسی، اجتماعی و فرهنگی می باشد.
وی افزود: خبرنگار شخصیتی است جریان ساز که می تواند در جامعه جریان سازی کند و حلقه های زنجیری باشد برای وحدت و انسجام در درون عرصه های مختلف در انقلاب اسلامی.

آیت الله صفایی بوشهری ضمن خیرمقدم و تبریک روز خبرنگار بیان داشت: از دیدگاه مقام معظم رهبری تقوا، اخلاق و بصیرت خبری از ارکان مهمی است که فوق العاده باید مراعات شود.
وی افزود: خبر در ساختار حیات فکری و عملی انسان نقش دارد و انسان مولود اندیشه اوست یعنی هر انسان آنگونه عمل می کند که آنچنان می اندیشد و همچنین ما نیازمند به یک خط خبر دانش بنیاد جهانی در تمامی حوزه های مختلف مختلف از قبیل عمق اطلاعاتی، روانشناسی و .... هستیم.
وی اضافه کرد: شما خبرنگاران استان بوشهر می توانید الگویی باشید برای کل ایران چرا که استان بوشهر بسیار ارزشمند و این ارزشمندی تنها به دلیل وجود شما انسان ها است، شما خبرنگارانی که چشم و گوش گویای یک جامعه هستید.
در ادامه نیز از از علی پیرمرادی از خبرنگاران فعال و قدیمی شهرستان دشتستان و مسئولین و برگزار کنندگان جشنواره رسانه ای ابوذر تقدیر و تشکر به عمل آمد.
در این مراسم توسط آیت الله صفایی بوشهری و دیگر مسئولین حاضر در سالن‌ از پوستر ۲ هزار شهید و سرداران ۸ سال دفاع مقدس رونمایی شد.

در پایان نیز دکتر مسعودی کارشناس جامعه شناسی بیان داشت:ارزش قلم بسیار بالا و ارزشمند است و حضرت امام (ره) نیز فرموده اند خون اهل قلم به اندازه خون شهدا ارزشمند است.
وی افزود: در حال حاضر کمبود کاغذ و مخاطب از جمله مشکلات رسانه هاست و اکنون نسبت به سال های گذشته اکثر هفته نامه ها و روزنامه های کشور کاهش تیراژ داشته اند چراکه همه مخاطبان روی به دنیای مجازی آورده اند.
وی از وجود ۴ میلیارد مخاطب در فضای مجازی سخن گفت که خبرنگاران می توانند خبرها را در این فضا انعکاس دهند و مقام معظم رهبری هم بر این موضوع تاکید داشته که شما خبرنگاران می توانید از این فضا استفاده کنید.
دکتر مسعودی از اینترنت اشیاء در آینده خبر داد و گفت بزودی تمای اشیاء اطراف شما هوشمند خواهند شد به طوریکه به شما فرمان خواهند داد.
وی در پایان گفت: امیدواریم چیزی که ما خبرنگاران برجسته می کنیم اهداف و آرمان های شهدای ما به خصوص شهید آوینی باشد.

khabarnegar sepah 1khabarnegar sepah 1khabarnegar sepah 1khabarnegar sepah 1khabarnegar sepah 1khabarnegar sepah 1khabarnegar sepah 1khabarnegar sepah 1khabarnegar sepah 1khabarnegar sepah 1khabarnegar sepah 1khabarnegar sepah 1khabarnegar sepah 1khabarnegar sepah 1khabarnegar sepah 1khabarnegar sepah 1khabarnegar sepah 1khabarnegar sepah 1khabarnegar sepah 1khabarnegar sepah 1khabarnegar sepah 1khabarnegar sepah 1khabarnegar sepah 1khabarnegar sepah 1khabarnegar sepah 1khabarnegar sepah 1khabarnegar sepah 1khabarnegar sepah 1khabarnegar sepah 1khabarnegar sepah 1khabarnegar sepah 1khabarnegar sepah 1khabarnegar sepah 1khabarnegar sepah 1khabarnegar sepah 1khabarnegar sepah 1khabarnegar sepah 1khabarnegar sepah 1khabarnegar sepah 1khabarnegar sepah 1khabarnegar sepah 1khabarnegar sepah 1

استان بوشهر

Template Design:Dima Group