پنجشنبه 9 فروردين 1403 | Thursday 28 March 2024

مدافع تیم فوتبال پدیده گفت که از استقلال پیشنهاد داشت ولی در نهایت تصمیم گرفت قراردادش را تمدید کند.

خبرگزاری تسنیم: محمدحسین مرادمند در خصوص تمدید قراردادش با پدیده شهر خودرو گفت: چند سال است که اینجا بازی می‌کنم و خوشحالم که دوباره پیراهن این تیم را بر تن خواهم کرد. چند پیشنهاد خوب داشتم و هیچ صحبتی هم در مورد این پیشنهادها انجام ندادم چون دنبال بازارگرمی نبودم.

از استقلال هم صحبت‌هایی با من انجام شد ولی دوست داشتم در پدیده بمانم و خوشبختانه این اتفاق رخ داد. با اینکه از چند تیم خوب ایران از جمله استقلال پیشنهاد داشتم، ولی هیچ وقت دوست نداشتم این مسائل را رسانه‌ای کنم.

وی عنوان کرد: در فصل گذشته عملکرد بسیار خوبی داشتیم و حتی می‌توانستیم در لیگ برتر قهرمان شویم. یحیی گل‌محمدی تاثیر بسیار زیادی در تیم ما داشت و از زمانی که آقای حمیداوی آمد، مشکلات مالی برطرف شد. حالا تیم ما ثبات دارد و باشگاه هم دنبال این است که یک تیم قوی را راهی مسابقات فصل جدید کند. تیم ما قطعا در فصل آینده هماهنگی بیشتری خواهد داشت و حتی قوی‌تر از سال گذشته خواهیم بود.

مرادمند اظهار داشت: در فصل جدید این شانس را داریم تا قدرت خودمان را در لیگ قهرمانان آسیا هم نشان دهیم و در این میان نیاز مبرمی به حمایت هواداران و مردم خوب مشهد داریم. امیدوارم در هر 3 جام نتایج خوبی بگیریم و هواداران را خوشحال کنیم. با حضور نفراتی مثل گل‌محمدی، حمیداوی و سرآسیایی یک تیم خوب برای فصل جدید بسته می‌شود.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group