چهارشنبه 5 ارديبهشت 1403 | Wednesday 24 April 2024

همزمان با برگزاری برنامه های هفته سلامت در بیمارستان شهید گنجی مانور اطفاء حریق و انجام آموزشهای لازم در خصوص شناخت حریق های مختلف و راه های مقابله با آنها به همکاران آموزش داده شد.

به گزارش دیارجنوب دکترنادر شکیب آزاد  اعلام کرد: آموزش اطفاء حریق از سری آموزشهای مدون کارکنان بوده و به منظور افزایش آگاهی کارکنان اداری و درمانی در خصوص شناخت وسایل خاموش کننده بزرگ و کوچک و نحوه عملی استفاده از آنها در حریق عملا اجرا شد .
رئیس بیمارستان شهید گنجی برازجان در ادامه اضافه کرد: این برنامه با همکاری و هماهنگی واحد تاسیسات بیمارستان و سازمان آتش نشانی شهرستان دشتستان برگزار شد .
مدیر آموزش سازمان آتش نشانی دشتستان افزود:کلیه افراد جامعه بایستی در خصوص حریق و نحوه مقابله با آن اطلاعات جامع و کاملی داشته باشند تا در موقع اضطراری بدون دلهره و اضطراب با اقدام به موقع مانع از بروز خسارت جبران ناپذیر جانی و مادی شوند .
شهرام آزاد پر اضافه نمود :با توجه به جایگاه ویژه بیمارستان و اهمیت حریق در بیمارستان لزوما همه همکاران و پرسنل شاغل در بیمارستان باید با انواع کلاس های مختلف آتش، آشنایی داشته و راههای مقابله با آنها را نیز دانسته و تمرین کنند .
شایان ذکر است :در پایان مانور با نظارت تیم آموزشی آتش نشانی تعدادی از پرسنل بصورت عملی با حریق مقابله نموده و آموزشهای لازم را فرا گرفتند./روابط عمومی بیمارستان شهید صادق گنجی برازجان

manovr atashneshani 1manovr atashneshani 1manovr atashneshani 1manovr atashneshani 1manovr atashneshani 1manovr atashneshani 1manovr atashneshani 1manovr atashneshani 1

استان بوشهر

Template Design:Dima Group