شنبه 1 ارديبهشت 1403 | Saturday 20 April 2024

نماینده ولی‌فقیه در گیلان خواستار آموزش اشتغال مددجویان کمیته امداد به‌ویژه جوانان شد و گفت: یکی از راه‌های ایجاد اشتغال که اکنون دولت به آن رسیده، تقویت بنگاه‌های کوچک تولیدی است.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، آیت‌الله رسول فلاحتی امروز در جلسه شورای اداری کمیته امداد امام خمینی (ره) استان با حضور پرویز فتاح رئیس کمیته امداد اظهار کرد: با چابک سازی کمیته امداد باید بتوانید در راستای خدمت‌رسانی به جامعه هدف ارتقای همه‌جانبه داشته باشید.

وی با بیان اینکه هیچ عملی بالاتر از خدمت به بندگان خدا نیست، گفت: یکی از مواردی که از متولیان کمیته امداد انتظار داریم، سعه‌صدر است زیرا با توجه به مطالبات بسیار مردم نمی‌توان پاسخگوی تمام نیازها باشید.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان بر گوش کردن به درد دل مردم توسط مسؤولین کمیته امداد تأکید کرد و افزود: کمیته امداد از بزرگ‌ترین دستگاه‌های یاری کننده دفتر نماینده ولی‌فقیه در گیلان در کمک به مردم نیازمند است.

فلاحتی خواستار آموزش اشتغال مددجویان کمیته امداد به‌ویژه جوانان شد و تصریح کرد: یکی از راه‌های ایجاد اشتغال که اکنون دولت به آن رسیده، تقویت بنگاه‌های کوچک تولیدی است.

وی با اشاره به اینکه وجود گروه اندیشه‌ورز در بخش‌های مختلف به‌منظور آموزش تولید به جامعه هدف کمیته امداد حائز اهمیت است، خاطرنشان کرد: کمیته امداد موردعنایت امام زمان (عج) است و مردم دردمند و گرفتار به آن مراجعه می‌کنند.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان کمک‌های کمیته امداد به مددجویان را خوب عنوان کرد و گفت: گاهی مواقع نیاز است در کمک به نیازمندان اطلاع‌رسانی داشته باشید.

فلاحتی با بیان اینکه مردم کمیته امداد را دوست دارند، اذعان کرد: کمیته امداد پناهگاه مردم نیازمند است و مسؤولین کمیته امداد امین‌های مردم محسوب می‌شوند.

پرداخت ماهانه ۲۹ میلیارد تومان مستمری به مددجویان کمیته امداد گیلان
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) نیز در این جلسه با قدردانی از مردم گیلان اظهار کرد: تمام سرفصل‌های کمک مردمی گیلان بالا رفته و باید به مردم این استان آفرین بگوییم.

پرویز فتاح به پرداخت ۴.۵ میلیارد تومانی زکات فطره مردم گیلان در سال ۹۷ اشاره کرد و افزود: امسال مردم گیلان ۷.۵ میلیارد تومان زکات فطره پرداخت کردند.

وی با اشاره به کمک سه میلیارد تومانی مردم گیلان به سیل‌زدگان کشور، بیان کرد: سال گذشته ۴۶ میلیارد تومان از طریق صندوق کمیته امداد استان به مددجویان نیازمند تسهیلات پرداخت‌شده است.

رئیس کمیته امداد از پرداخت ماهانه ۲۹ میلیارد تومان مستمری به مددجویان کمیته گیلان خبر داد و افزود: قبول داریم مبلغ پرداختی کفایت نمی‌کند اما در این اندازه بضاعت ما است.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group