پنجشنبه 30 فروردين 1403 | Thursday 18 April 2024

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر گفت: قیمت و نرخ جابه‌جایی مسافر و کالا به هیچ وجه افزایش نمی‌یابد و از طریق تعزیرات و واحدهای بازرسی صنعت، معدن و تجارت استان کنترل و با متخلفان برخورد قاطع می‌شود.

سعید زرین‌فر روز دوشنبه در نشسست کمیسیون تنظیم بازار استان بوشهر افزود: در جلسه قبلی تنظیم بازار استان برای سهمیه بنزین برخی وسائل نقلیه ناوگان حمل و نقل عمومی از جمله آژانس‌های تاکسی تلفنی‌، سرویس‌های مدرسه‌ها و خودروهای وانت‌بار نگرانی وجود داشت که با تخصیص سهمیه بنزین این مشکل برطرف شد.

وی اظهار کرد: برای جلوگیری از هرگونه افزایش نرخ‌ کرایه‌های حمل و نقل ناوگان عمومی باری و مسافری، نظارت بر آنها افزایش یافته است و اجازه نمی‌دهیم هیچ کالا و یا خدماتی در جامعه از جمله هزینه‌های حمل و نقل افزایش یابد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر گفت: همچنین برای تامین سهمیه بنزین قایق‌های صیادی استان بوشهر نیز پی‌گیری‌های لازم در حال انجام است که به‌زودی به نتیجه می‌رسد و در نشست بعدی نهایی و اعلام می‌شود.

زرین‌فر یادآور شد: براساس تدابیر اندیشیده شده بخش‌هایی که خدمات به جامعه ارائه می‌دهند سهمیه سوخت دریافت می‌کنند و در مورد سوخت خودروها براساس گزارش شرکت پخش فرآورده‌های نفتی ذخیره سوخت مناسبی در استان بوشهر وجود دارد و جای هیچ نگرانی در این زمینه وجود ندارد.

وی افزود: بر اساس گزارش اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان بوشهر در تامین کالاهای مورد نیاز جامعه به ویژه کالاهای اساسی هیچ نگرانی و مشکلی وجود ندارد.

زرین‌فر در خصوص سرویس مدرسه‌ها گفت: براساس هماهنگی انجام شده قرار است برای تامین بنزین سرویس‌ مدرسه‌ها بر اساس ثبت این سرویس‌ها در سامانه سپند بنزین آنان تامین شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر گفت: براساس هماهنگی انجام شده قرار است در تمام شهرستان‌های 10 گانه استان جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان‌ها به ریاست فرمانداران با رویکرد حل مشکلات جامعه تشکیل شود.

زرین‌فر تاکید کرد: بر این اساس بر قیمت کالا و خدمات نظارت و بازرسی شبانه‌روزی انجام و با متخلفان از سوی دستگاه‌های ذیربط برخورد قاطع می‌شود.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group