جمعه 10 فروردين 1403 | Friday 29 March 2024

فروشگاه زنجیره ای جنوب (سیتی سنتر) با حضور سرپرست فرمانداری دشتستان و دیگر مسئولین در برازجان گشایش یافت.

 ندا قاسمیان پور-به گزارش دیارجنوب، در این مراسم جواد لقمان زاده سرپرست فرمانداری شهرستان دشتستان و هیئت همراه، شهسوار قائدی رئیس صنعت، معدن و تجارت، سید ایوب موسوی، معاون فرمانده سپاه ، جهانشیر محمودی مسئول دفتر شهردار ، فیصل ضرغامی رئیس دامپزشکی، آقای محمدی رئیس اداره منابع طبیعی ،رئیس بانک صادرات، رحمت اله مصدقی فرد فرمانده بسیج اصناف، عباس اسماعیلی رئیس اتاق اصناف، مرتضی رحمانی مسئول دفتر نماینده مردم دشتستان و دو تن از اعضای شورای شهر برازجان (سیده خدیجه حسینی و هادی دشتی) حضور داشتند.

سرپرست فرمانداری شهرستان دشتستان در این مراسم اظهار داشت: بسیار خرسندم که امروز در اولین ساعات روز سه شنبه بخصوص که در هفته تعاون نیز قرار گرفته ایم در خدمت شما هستم و این امر گامی است در جهت رونق و تولید، شعار سال و آنچه که امروز اتفاق می افتد.
وی اضافه کرد: از همه عزیزان به واسطه اهتمامی که برای رونق اقتصاد شهر و شهرستان دارند کمال تشکر را دارم و امید که این امر مفید واقع شود.

جواد لقمان زاده در پایان بیان کرد: اشتغال زایی که در این مکان انجام گرفته را می توان به فال نیک گرفت و امیدواریم که همیشه پررونق باشد.

مدیر عامل فروشگاه زنجیره ای جنوب اظهار داشت: هدف ما از راه اندازی این فروشگاه رفاه حال مردم و خریداری اجناس با قیمت مناسب و بصورت یکجا بوده است.
وی اضافه کرد: در این فروشگاه همه نمونه اجناس از قبیل تره بار، لبنیات، لوازم بهداشتی،گوشت و.... وجود دارد.

رسول خزایی بیان کرد: این فروشگاه دارای محیطی آرام، خنک و دارای پارکینگ اختصاصی است و هدف از طراحی پارکینگ برای آسوده خاطر بودن مردم از وسایل نقلیه خود و خریدی راحت داشتن است.
وی اضافه کرد: برای این فروشگاه از لحاظ تجهیزات، اساس و منصوبات و لوازم مصرفی، در کل حدود ۵ میلیارد تومان هزینه کرده ایم.

خزایی خاطرنشان کرد: کارمندهای این فروشگاه همه طبق قانون کار بیمه و حقوق دریافت می کنند و همه چیز طبق قانون کار به آنها تعلق خواهد گرفت.

رسول خزایی در پاسخ به سوال خبرنگار دیارجنوب در خصوص کارآفرینی و اشتغال زایی در آینده گفت: ما در حال حاظر یک شعبه در خیابان بهمنی بوشهر داریم و بنا به درخواست ها قصد داریم که در جم، کنگان و شهرستان دشتستان نظیر وحدتیه و دالکی و ... اشتغال زایی داشته باشیم.
وی در ادامه اضافه کرد: در شهر برازجان واقع در خیابان شریعتی فروشگاهی دیگر بنام لوکس مارکت در حال طراحی و راه اندازی است که در این مکان فقط اجناس لوکس و خارجی اورجینال وجود دارد و قطعا در شهر وجود چنین فروشگاهی نیاز است.
وی در ادامه اضافه کرد: این فروشگاه حدودا تا یک ما آینده راه اندازی و افتتاح خواهد شد و در این مکان هم ۵ الی ۶ نفر اشتغال زایی خواهیم داشت.

مدیرعامل فروشگاه زنجیره ای جنوب در پایان بیان داشت: در دراز مدت برنامه ای داریم که تا پایان امسال حداقل ۲ الی ۳ فروشگاه دیگر را افتتاح داشته باشیم و در شهرستان هم بنا به درخواست های متعدد در نظر داریم که حمایت کنیم.

eftetah foroushgah jonoub 1eftetah foroushgah jonoub 1eftetah foroushgah jonoub 1eftetah foroushgah jonoub 1eftetah foroushgah jonoub 1eftetah foroushgah jonoub 1eftetah foroushgah jonoub 1eftetah foroushgah jonoub 1eftetah foroushgah jonoub 1eftetah foroushgah jonoub 1eftetah foroushgah jonoub 1eftetah foroushgah jonoub 1eftetah foroushgah jonoub 1eftetah foroushgah jonoub 1eftetah foroushgah jonoub 1eftetah foroushgah jonoub 1eftetah foroushgah jonoub 1eftetah foroushgah jonoub 1eftetah foroushgah jonoub 1eftetah foroushgah jonoub 1eftetah foroushgah jonoub 1eftetah foroushgah jonoub 1eftetah foroushgah jonoub 1eftetah foroushgah jonoub 1

استان بوشهر

Template Design:Dima Group