جمعه 10 فروردين 1403 | Friday 29 March 2024

رییس اداره صنعت،معدن وتجارت شهرستان دشتستان از فراخوان ثبت نام سومین دوره برگزاری انتخابات انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان در شهرستان دشتستان خبر داد.

به گزارش دیارجنوب شهسوار قایدی افزود: این اداره در نظر دارد در راستای اجرای اصل یکصدوبیست و سوم قانون اساسی و مصوبه مورخ 15/7/1388 مجلس شورای اسلامی به استناد ماده 21 آیین نامه اجرایی نسبت به برگزاری سومین دوره انتخابات انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان اقدام نماید.

وی در ادامه اضافه کرد: کلیه علاقمندان اعم از دانشگاهیان،طلاب و حوزه علمیه، روحانیون معظم ، بسیجیان سلحشور ، کارکنان و کارمندان دولت ، اعضاء شوراهای اسلامی شهر و روستا و سایر اقشار جامعه می توانند جهت ثبت نام از تاریخ 26/2/98 لغایت 4/3/98 به آدرس http://crpsmember.ir/default.aspx مراجعه نمایند.

رییس اداره صنعت،معدن وتجارت شهرستان دشتستان ضمن اعلام شرایط عضویت داوطلبان در انجمن شهرستان به شرح ذیل اعلام داشت متقاضیان پس از ثبت نام در سامانه مذکور می توانند جهت عضویت در هیئت مدیره انجمن ها و کاندیداتوری در انتخابات به این اداره مراجعه نمایند.
1-تابعیت و متعهد بودن به نظام جمهوری اسلامی ایران.
2-داشتن حداقل 18 سال سن.
3-ثبت درخواست عضویت در سامانه سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان وتولید کنندگان به نشانی http://crpsmember.ir/default.aspx

farakhan hamayat

استان بوشهر

Template Design:Dima Group