شنبه 1 ارديبهشت 1403 | Saturday 20 April 2024

رییس شورای اسلامی شهر برازجان گفت: عید قربان پرشکوه ترین ایثار و زیبا ترین جلوه تعبد در برابر خالق یکتا  و  یادآور خاطره‌ی جاودانه بندگی ابراهیم و اسماعیل (ع) است.

به گزارش دیارجنوب رییس شورای اسلامی شهر برازجان در پیامی بمناسبت عید قربان گفت: عید قربان، جشن رهایی ازاسارت نفس وشکوفایی ایمان ویقین، عیدنزدیک شدن دلها به قرب الهی است، عید سرسپردگی و بندگی، عید بر آمدن انسانی نو از خاکسترهای خویشتن خویش و عید بر آمدن روزی نوست. این روز روز اوج بندگی و تجلی ایثار ابراهیمی است، عید رهیدگی از اسارت نفس، روز پر شکوه ترین تجلی ایثار و زیباترین جلوه ی تعبد در برابر خالق یکتا و عید لبیک به دعوت حق است.

عید قربان زیبا ترین جلوه بندگی و خضوع خالصانه در برابر خداوند و یاد آور خاطره جاودانگی بندگی و ایثار است، عید نزدیک شدن دل هایی است که به قرب الهی رسیده اند و در مسیر قرب الهی با گذشتن از دلبستگی ها و گردن نهادن بی چون و چرا در برابر امر خدای متعال ، در زمره صابران و بندگان حقیقی راه یافته‌اند.

فرارسیدن این عید عظیم و فرخنده را به همه مسلمانان و شیعیان جهان،هموطنان عزیزم خصوصا مردم شریف شهر برازجان تبریک  تهنیت گفته و از درگاه حضرت احدیّت سلامتی، خرسندی و شادکامی را برای ملت شریف ایران آرزومندم.

مهدی نیکنام
رییس شورای اسلامی شهر برازجان

استان بوشهر

Template Design:Dima Group