دوشنبه 5 فروردين 1398 | Monday 25 March 2019

کوهنوردان شاهین دژ برازجان به ارتفاعات گیسکان منطقه گودزی صعود کردند.

به گزارش دیارجنوب طبق برنامه ریزیهای قبلی ساعت ۵:۴۵ روز پنجشنبه مورخه ۹۷/۱۲/۱۶ مقابل بیمارستان ۱۷ شهریور برازجان حضور پیدا کرده و بعد از جمع شدن افراد حاضر در برنامه رأس ساعت ۶:۰۰ با یک دستگاه مینی بوس به سمت مسیر کارخانه آرد الزهرا حرکت و با گذشتن از روستای ناخا ساعت ۷:۱۵ از مینی بوس پیاده شده و پس از آماده شدن افراد و نیز کمی نرمش در ساعت ۷:۳۰ حرکت خود را با نظمی خاص به سمت منطقه گودزی آغاز نمودیم.
با گذشت تقریبا یکساعت و نیم کوهپیمایی در میان طبیعت زیبا و سرسبز منطقه ناخا، جهت استراحت و صرف صبحانه در هوایی مطبوع، در میان درختان بنه و بادام کوهی توقف نمودیم.
بعد از ۴۰ دقیقه مجددا حرکت خود را ادامه و پس از گذشتن از دره ها و مسیرهای صخره ای و پرتگاهی اما سرسبز ساعت ۱۱:۳۰ به منطقه گودزی رسیدیم که در همان ابتدا با پذیرایی خانمی که در آنجا مشغول پخت نان بود روبرو شدیم.
با استراحتی تقریبا سه ساعته و صرف ناهار و نیز ایجاد کمپ جهت شب مانی، همنوردان مسیر دو ساعته رفت و برگشت منطقه گره دیو را در میان دره ای زیبا و بکر جهت بازدید از این منطقه طی نمودند.
شب هنگام را در کنار آتش و زیر آسمان پرستاره تا پاسی از شب سپری و سپس جهت استراحت و خواب شبانه به درون کمپ ها رفتیم.
صبح روز جمعه مورخه ۹۷/۱۲/۱۷ پس از صرف صبحانه ساعت ۸:۰۰ مسیر برگشت را به سمت روستای تنگ سوک در پیش گرفتیم.
حدود سه ساعت کوهپیمایی در میان دره ها با طبیعتی دلنشین و استراحت های کوتاه و مفید انجام گردید تا اینکه در ساعت۱۱:۰۰ به دشتی از گل های بابونه رسیدیم که زیبایی منطقه ما را به استراحتی نیم ساعته در آن مکان واداشت.
با استراحت و تجدید قوا مجددا حرکت خود را آغاز و با گذشتن از کنار چشمه ای با آبی زلال ساعت ۱۲:۱۵ به روستای تنگ سوک رسیدیم و با سوار شدن بر مینی بوس که در ابتدای روستا منتظر ما بود، به سمت برازجان راهی و سفری به یاد ماندنی را با صحت و سلامت کلیه اعضا به پایان رساندیم.
اسامی افراد صعود کننده:
مختار هادی نژاد(سرپرست باشگاه)، شکرالله جوکار برازجانی(مسؤل فنی و راهنما)، رحیم قاسمیان پور (سرپرست برنامه)، رضا ملکمی(مسؤل تدارکات)، رضا قاسمیان پور(عقب دار)، مهدی حیدری و مهدی قلی پور(عکاس)، شهین بازیار(مسؤل امور بانوان)، منصور نوذری، بهرام نوذری، مریم متوسلی، اعظم اثنی عشری، حلیمه نوذری، فاطمه احمد زاده، مختار نوذری،سینا آبشیرینی، مریم نوذری، وحید فخاری، رضا نوذری، احمد ریاستی،فتح الله نوذری

shahindezh giskan 1shahindezh giskan 1shahindezh giskan 1shahindezh giskan 1shahindezh giskan 1shahindezh giskan 1shahindezh giskan 1shahindezh giskan 1shahindezh giskan 1shahindezh giskan 1shahindezh giskan 1shahindezh giskan 1shahindezh giskan 1shahindezh giskan 1shahindezh giskan 1shahindezh giskan 1

نوشتن دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری دیار جنوب در وب سایت منتشر خواهد شد