شنبه 1 ارديبهشت 1403 | Saturday 20 April 2024

استاندار بوشهر با تاکید بر تسریع در صدور پروانه ساخت واحدهای مسکونی گفت: شهرداری‌های استان در زمینه صدور پروانه ساختمانی واحدهای خیران مسکن‌ساز همکاری لازم را داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، عبدالکریم گراوند ظهر امروز در نشست با انجمن خیران مسکن ساز استان بوشهر با اشاره به اهمیت موضوع تامین مسکن به ویژه برای قشرهای نیازمند جامعه اظهار داشت: یکی از موضوعاتی که در سبد هزینه خانوارها بسیار مهم و حائز اهمیت است، تامین مسکن بوده که در زندگی، اقتصاد و آرامش خانواده هم موثر است.

وی با اشاره به اینکه خیران نقش مهمی در تامین مسکن جامعه دارند افزود: در شرایط فعلی که هزینه های ساخت مسکن بالاست، اقدام خیران مسکن ساز قابل ستایش است چرا که یکی از ضروریات امروز خانواده‌ها، تامین مسکن است و خیران در این زمینه اقدامات موثری انجام می‌دهند.

استاندار بوشهر با بیان اینکه مسکن و درمان دو نیاز اصلی و مهم مردم است، گفت: ایجاد مشکل در زمینه مسکن و درمان، آرامش روانی خانواده را بهم می‌زند.

گراوند عملکرد انجمن خیران مسکن ساز استان بوشهر را ستودنی دانست و خاطرنشان کرد: عملکرد انجمن خیران مسکن ساز استان بوشهر با توجه به میزان جمعیت استان و تعداد واحدهای ساخته شده توسط این نهاد، بسیار خوب بوده و از عملکرد انجمن خیران مسکن‌ساز استان قدردانی می‌شود.

وی تاکید کرد: هر قدر به ساخت مسکن خانوارهای نیازمند کمک کنیم، به آرامش در استان کمک کردیم ، وقتی مشکلات تامین مسکن طبقه نیازمند جامعه حل شود، بخش مهمی از دغدغه های ما برطرف می‌شود.

استاندار بوشهر بیان کرد: برای تسریع در تکمیل مجتمع 32 واحدی خیران مسکن ساز استان بوشهر حمایت‌های لازم مورد توجه است.

گراوند گفت: اداره کل راه و شهرسازی استان هم برای ایجاد آرامش خانوارهای نیازمند، برای ساخت واحدهای مسکونی نهایت همکاری با انجمن خیران مسکن‌ساز داشته باشد.

وی با تاکید بر تسریع در صدور پروانه ساخت واحدهای مسکونی خاطرنشان کرد: شهرداری‌های استان در زمینه صدور پروانه ساختمانی واحدهای خیران مسکن ساز همکاری لازم را داشته باشند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر هم گفت: این اداره کل اقدامات لازم برای تحویل 36 پلاک برای ساخت 210 واحد مسکونی را با انجمن خیران مسکن ساز انجام داده است.

فرزاد رستمی افزود: در اجرای طرح اقدام ملی برای تولید مسکن، تفاهم نامه واگذاری 79 پلاک برای ساخت 290 واحد مسکونی در چغادک، خورموج، بنک به زودی منعقد می‌شود.

انتهای پیام/ح

استان بوشهر

Template Design:Dima Group