جمعه 10 فروردين 1403 | Friday 29 March 2024

معاون امور ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: سومین المپیاد ورزشی استان بوشهر در حوزه بانوان و آقایان تیرماه امسال برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، موسی کشتکار صبح امروز در نشست با هیئت‌های ورزشی استان بوشهر با اشاره به جایگاه ورزشی استان بوشهر اظهار داشت: ورزشکاران استان بوشهر در عرصه‌های ورزشی در رقابت‌های آسیایی و بین‌المللی دارای جایگاه ویژه‌ای هستند که نشان از ظرفیت بالا و توانمندی ورزشکاران است.

وی از برگزاری سومین المپیاد ورزشی بانوان و المپیاد آقایان استان بوشهر در تیرماه امسال خبر داد و تصریح کرد: برگزاری این المپیادها سبب ارتقای ورزش استان در بعد قهرمانی می‌شوند.

معاون امور ورزش و جوانان استان بوشهر افزود: در بعد ورزش همگانی نیز اداره کل ورزش و جوانان استان این آمادگی را دارد که مربیان مجرب هیئت‌های ورزشی برای توسعه ورزش همگانی بین دستگاه‌های اجرایی استان اعزام کند.

مسئول ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر نیز به فعالیت 80 هزار نفر ورزشکار سازمان یافته بانوان و فعالیت 151 باشگاه ورزشی اشاره کرد و گفت: سال گذشته بانوان استان 8 مدال طلا در مسابقات آسیایی و پار آسیایی و 12 ورزشکار عضوثابت تیم‌های ملی رشته‌های ورزشی و همچنین 33 دعوت شده به تیم ملی حضور دارند.

افسانه سیف‌زاده با تاکید بر حمایت از تیم‌های ورزشی بانوان بیان کرد:زمینه حمایت مالی تیم های ورزشی بانوان در لیگ‌های برتر فراهم شود.

مسئول ورزش بانوان از تدوین سند ورزش بانوان استان بوشهر خبر داد و تصریح کرد: سند چهار ساله توسعه ورزش بانوان از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان از سال 96 آغاز و در سال 1400 به پایان می‌رسد.

در این نشست رئیس هیئت جودو استان بوشهر به نمایندگی از سایر هیئت‌ها به بیان دیدگاه و مشکلات هیئت‌های ورزشی استان برای اعزام به مسابقات کشوری پرداخت.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group