پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403 | Thursday 25 April 2024

رئیس کارگروه قرآن و عترت کمیته فرهنگی آموزشی ستاد اربعین استان بوشهر گفت: سه پایگاه‌ قرآنی این استان در مسیر پیاده‌روی اربعین حسینی در شهر کربلا استقرار یافته است.

به گزارش دیارجنوب، ابراهیم مرادی روز سه‌شنبه در نشست ستاد اربعین استان بوشهر افزود: از نخستین روز استقرار پایگاه‌های قرآنی که توسط اتحادیه مؤسسه‌ها و تشکل‌های قرآنی این استان برپا شده استقبال بسیار خوبی از آنها انجام گرفته است.
وی بیان کرد: اجرای طرح «قرآن بخوان، جایزه‌بگیر»، کارگاه تجوید الصلاة و اصلاح قرائت نماز، محافل قرآنی و تلاوت اذان‌ گاهی با دعوت از قاریان سراسر کشور، اجرای طرح حفظ توسط حافظان مسیر راهپیمایی و تلاوت یک‌صفحه‌ای قرآن توسط زائران پیاده‌روی اربعین از جمله برنامه‌های در نظر گرفته‌شده برای این پایگاه‌ها است .
مدیرعامل اتحادیه مؤسسه‌ها و تشکل‌های قرآنی استان بوشهر گفت: این برنامه با مساعدت‌های دستگاه‌های متولی فرهنگی، شرکت‌ها و استفاده از ظرفیت خیرین استان در دست اجراست.
مرادی اظهار داشت این پایگاه‌ها در موکب بیت الزهراء (س) دیر و در خیابان مخیم جنب هتل فرات در کربلا، موکب قاسم بن الحسن (ع) برازجان واقع در عمود ۱۳۸۱ و انتهای بیمارستان کفیل کربلا و موکب شهدای امام‌زاده عبدالله دیلم واقع در خیابان الچایر کربلا دایر است.
وی یادآور شد: این پایگاه‌ها تا روز اربعین دایر است و در این پایگاه از ۱۲ نفر از کارشناسان و فعالان امور قرآنی، طلبه قاری و حافظ، استفاده‌ شده است./ایرنا

استان بوشهر

Template Design:Dima Group