جمعه 10 فروردين 1403 | Friday 29 March 2024

مدیرکل دفتر وزارتی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: با وجود تبلیغاتی که می شود، وضعیت این وزارتخانه در مبارزه با فساد خوب است‌ و رتبه ششم را داراست.

گسترش‌نیوز: «افشار فتح‌الهی» در نخستین نشست جامعه بازرسی و نظارت صنعت، معدن و تجارت در محل سازمان توسعه تجارت افزود: اراده و برنامه قوی شخص وزیر و بدنه وزارتخانه بر شفاف سازی سیستم است.

وی یادآور شد: با توجه به اینکه چهار وزارتخانه در بدنه وزارت صنعت، معدن و تجارت ادغام شده و حجم کاری زیادی را بر عهده آن گذاشته است، ضرورت دارد نظارت بیشتری بر آن وجود داشته باشد.

فتح‌الهی با بیان اینکه شناسایی گلوگاه‌های فساد به تنهایی کافی نیست، ادامه داد: در حوزه برداشتن گلوگاه ها باید برنامه ریزی شود و مسئولیت نظارت و بازرسی، تاکید بر برداشتن و رفع این گلوگاه‌ها از طریق مجموعه های متولی است.

وی خطاب به بازرسان و ناظران حاضر در جلسه، تاکید کرد که پیگیر مسائل مردم باشید و اگر جایی هم پیگیری غیرقانونی بود باید شفاف به مردم اعلام شود.

۴۰ درصد تولید ناخالص ملی در حوزه وزارت صنعت

مدیرکل دفتر وزارتی وزارت صنعت، معدن و تجارت با اعلام اینکه ۴۰ درصد تولید ناخالص داخلی کشور در حوزه وزارت صنعت است، افزود: این در شرایطی است که به خاطر جنگ اقتصادی ایجاد شده توسط دشمن، مجموعه کاری وزارت صمت در خط اول جبهه مبارزه قرار دارد.

فتح‌الهی خاطرنشان کرد:‌ به نسبت شرایطی که دشمنان ایجاد کرده‌اند اکنون از وضعیت بحرانی عبور کرده و به یک ثبات نسبی رسیدیم.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group